خبرگزاری کار ایران

پرسپولیسی‌ها کری خواندند که ترسیدید

مظلومی:استقلال باید به فکر جایگزین یک فوتبالیست باکیفیت در حد نام ابراهیمی باشند.

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۵۷

پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال از بازی‌هایی که در جام جهانی برگزار شد رضایت دارد و معتقد است بازی‌ها در سطح خوبی برگزار شد

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال از بازی‌هایی که در جام جهانی برگزار شد رضایت دارد و معتقد است بازی‌ها در سطح خوبی برگزار شد. با مظلومی که هنوز به دنبال طلب چند سال گذشته خودش از استقلال است، درخصوص بازی‌های جام جهانی، طلبش از استقلال، جدایی ابراهیمی و همچنین برگزاری سوپرجام صحبت کردیم. گفت و گوی سرمربی اسبق استقلال با ایلنا را بخوانید.

فینال جام جهانی را تماشا کردید؟
فینال خیلی خوبی بود. فکر نمی‌کردم اینقدر پرگل باشد. دو تیم شجاعانه بازی کردند و فوتبال تهاجمی را مدنظر داشتند و باعث شد که بعد از سال‌ها یک فینال پرگل را ببینیم. فکر می‌کنم این بعد از فینال 1970 که بین برزیل – ایتالیا که چهار بر یک شد، فینال خوبی بود.

امید ابراهیمی، شاگرد قدیمی شما از جمع استقلالی‌ها جدا شد.
هر جا هست برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. حتما خودش تصمیم گرفته که چنین کاری را انجام دهد اما به نظر من استقلال قطعا ضربه می‌خورد چون ابراهیمی سال‌ها در این تیم بوده و یک مهره برای این تیم محسوب می‌شد. اعتقادم این است که مسوولان استقلال باید هرچه زودتر به فکر جایگزین کردن یک فوتبالیست باکیفیت در حد نام امید ابراهیمی باشند.

بعد از جدایی ابراهیمی، برخی از هواداران استقلال در صفحات مجازی به او بی‌احترامی می‌کنند.
اصلا کار خوبی نیست. بالاخره او برای این تیم زحمت کشیده است. بر حسب نیاز یا چیز دیگری تصمیم به جدایی گرفته است. باید احترام‌ها حفظ شود. نباید اینگونه باشد که وقتی بازیکنی حضور دارد او را به به و چه چه کنیم و تا می‌رود شروع به فحاشی کنیم. به نظرم هواداران واقعی استقلال چنین کارهایی را انجام نمی‌دهند.

این روزها بحث گرفتن بازیکنان مصدوم در استقلال داغ است و همین باعث دلخوری کادر پزشکی این تیم شده است.
به نظرم باید تمام بازیکنانی که در یک تیم حضور دارند تست بدهند و کار خوبی است که در این چند که صورت می‌گیرد که بازیکنان در تست ایفمارک شرکت می‌کنند. به نظرم حرف دکتر نوروزی درست است و باید تیم پزشکی بازیکن را تایید کند. زمانی که من بودم تمام بازیکنان باید تست پزشکی می‌دادند. باشگاه استقلال باید قدر او را بداند. جدایی او قطعا به ضرر استقلال است. باید مشکلات را با یکدیگر برطرف کنند. آنها دلسوزانه کار می‌کنند.

ماجرای طلب‌تان به کجا رسید؟
فعلا که خبر خاصی نشده. نه جواب ما را می‌دهند و نه تماسی با ما می‌گیرند. فعلا داریم تحمل می‌کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پیش‌بینی‌تان از قهرمانی امسال لیگ کدام تیم است؟
تیم‌ها را باید دید. باید چند هفته بگذرد تا تیم‌ها را ببینیم.

شرایط امسال استقلال چطور است؟
استقلال تیم خوبی دارد و جای نگرانی نیست. فقط ابراهیمی جدا شده است و باشگاه قطعا جایگزین او را پیدا می‌کند. بازیکنان خارجی هم هستند که می‌توان باکیفیتش را پیدا کرد.

استقلال خوزستان شما را می‌خواست؟
یک صحبت‌هایی انجام داده‌ بودیم و کار تقریبا نهایی شده بود ولی آنها مشکلات زیادی دارند. ان‌شاءا... شرایط‌شان درست شود.

به نظرتان سوپرجام باید لغو می شد
 نمی‌دانم قانون را باید اجرا کرد یا شرایط دو تیم را نگاه کرد. دو تیم بازیکنان ملی‌پوش داشتند که نیاز به ریکاوری داشتند. ابتدای لیگ است و به نوعی ریسک است.

شفراعلام کرد بازی نمی‌کنیم.
اینکه نمی‌شود بگوید بازی نمی‌کنیم. قانون است. استقلال الان شرایطش خوب است و چرا نباید بازی کند؟ هواداران پرسپولیس برای ما کری می‌خوانند که ترسیده‌اید و این برای استقلالی که دربی فصل گذشته را برده است اصلا خوب نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز