خبرگزاری کار ایران

استقلال کاری کرد که عربستانی‌ها تا سالیان سال آن را فراموش نخواهند کرد

مظلومی:جای شفر بودم تغییرات زیادی انجام نمی‌دادم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۰۲

پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال بعد از شکست دادن الهلال توسط آبی‌پوشان خوشحال بوده و معتقد است این استقلال اگر بدشانسی نیاورد می‌تواند تا فینال آسیا پیش برود

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال بعد از شکست دادن الهلال توسط آبی‌پوشان خوشحال بوده و معتقد است این استقلال اگر بدشانسی نیاورد می‌تواند تا فینال آسیا پیش برود. با سرمربی سابق استقلال درخصوص صدرنشینی استقلال در آسیا، بحث تمدید قرارداد شفر و همچنین فینال جام‌حذفی و پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار همکلام شدیم.

 

استقلال توانست به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. در این مورد چه نظری دارید؟

در ابتدا جا دارد به هواداران و بازیکنان استقلال تبریک بگویم که توانستند با درخشش بسیار خوب به عنوان تیم اول از این گروه به مرحله بعدی صعود کنند. روز اول که مسابقات قرعه‌کشی شد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این تیم اینقدر با قدرت و با صلابت بتواند صدرنشین شود. امیدوارم استقلال بتواند همین‌گونه تا فینال آسیا پیش برود.

 

فکر می‌کردید استقلال رفت و برگشت الهلال را شکست دهد؟

همیشه الهلال یکی از بهترین تیم‌های آسیا بوده و همیشه بین آنها و تیم‌های ایرانی یک کری بسیار داغ وجود دارد. آنها فصل گذشته تا نیمه‌نهایی آسیا هم پیش رفته بودند و همه فکر می‌کردند که امسال مدعی اصلی قهرمانی خواهند بود اما استقلال کاری کرد که عربستانی‌ها تا سالیان سال آن را فراموش نخواهند کرد. آنها فکر می‌کردند اگر به ورزشگاه آزادی بیایند می‌توانند استقلال را شکست دهند اما دیدید که رفت و برگشت تن به شکست دادند.

 

این روزها استقلال در بهترین شرایط قرار دارد. فکر می‌کنید آنها بتوانند نایب‌قهرمان شوند؟

دو بازی تا پایان لیگ باقی مانده و اگر استقلال بتواند در این دو بازی تمرکز خود را حفظ کند و تیم‌های دیگر هم کمی بدشانسی بیاورند، می‌تواند نایب‌قهرمان شود. البته همیشه تیم‌ها در بازی‌های پایانی خود استرس بالاتری دارند و این بر روند بازی تیم‌ها اثر می‌گذارد. امیدوارم برروی استقلال اثر معکوس بگذارد.

 

استقلال در مرحله بعدی باید با ذوب‌آهن امیر قلعه‌نویی بازی کند.

واقعا بازی سختی است. هر دو تیم در لیگ در کورس با یکدیگر هستند. در آسیا هم باید دوباره با هم مصاف داشته باشند. بالاخره دو تیم ایرانی هستند و این خیلی بد است که باید یک تیم در این مرحله حذف شود اما این را هم در نظر بگیرید که بالاخره یکی از این دو تیم جزو هشت تیم پایانی قرار می‌گیرند و از این نظر خوب است. تیمی که الهلال و الریان قطر را حذف می‌کند توانایی شکست ذوب‌آهن را دارد.

 

با کادر فنی استقلال در تماس هستید؟

با هیچ‌کدام از آنها در تماس نیستم اما از همین جا برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و هروقت هر کمکی از دستم بربیاید برای آنها انجام می‌دهم.

 

به عنوان پیشکسوت و مربی سابق استقلال دوست دارید شفر در استقلال بماند؟

شفر نتایج خیلی خوبی با استقلال گرفته و هواداران با او خاطرات خوبی دارند. این مربی توانسته دربی را ببرد و همین باعث می‌شود هواداران او را دوست داشته باشند. به نظر من باید قرارداد این مربی را هرچه زودتر تمدید کنند و بازیکنان مورد نیازش را هم جذب کنند تا فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

 

به نظرتان چند نفر از این بازیکنان باید فصل آینده جدا شوند؟

استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد که اکثر آنها جوان هستند و نزدیک به دو سال است که در کنار یکدیگر بازی می‌کنند. اگر جای شفر بودم زیاد تغییرات انجام نمی‌دادم و با جذب دو، سه بازیکن جوان، تیم را برای فصل آینده قوی‌تر می‌کردم.

 

کمتر از 15 روز دیگر فینال جام‌حذفی برگزار خواهد شد. در ورزشگاهی این بازی برگزار می‌شود که شما خاطرات خوشی از آن ندارید.

زمانی که سرمربی استقلال بودم در فینال جام‌حذفی در این ورزشگاه مقابل ذوب‌آهن به میدان رفتیم که متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. امیدوارم این بار دیگر این اتفاق نیفتد و این استقلال باشد که عنوان قهرمانی را کسب می‌کند. البته این را هم در نظر بگیرید که بازی سختی را استقلال مقابل این تیم در پیش دارد چون خونه‌به‌خونه در لیگ آزادگان هم شانس صعود به لیگ برتر را دارد و در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارد. امیدوارم در نهایت استقلال یک جام را کسب کرده و دل هوادارانش را شاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز