خبرگزاری کار ایران

نماینده FIVB : ازنگاه من ایران بهترین میزبانی VNL را داشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۱۲

خاوی سانز با ارسال پیامی به فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ، میزبانی تهران را بهترین تجربه خود دانست.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، با به پایان رسیدن رقابت های لیگ ملت های والیبال و پس از ارزیابی مسولان برگزاری این مسابقات نمایندگان FIVB با ارسال پیام هایی نقطه نظرات خود را برای کشورهای میزبان عنوان می کنند.

خاوی سانز یکی از 3 ناظر FIVB که برای بررسی فعالیت های ایران در طول میزبانی VNL به تهران سفر کرده بود در پیام ارزیابی خود نوشت: « ایران جهان دیگری است و حضور در آنجا برای من به لطف مردمان عزیزش که همیشه آماده کمک هستند، تجربه گرانبهایی را رقم زد. در طول مسابقات لیگ ملتهای والیبال، من به آرژانتین، فرانسه، آلمان و ایران سفر کردم. به جرات می گویم که از این میان، ایران بهترین آنهاست. ایران دارای سالن فوق العاده زیبا و تماشاگران بی نظیری است که بی درنگ تیم خود را تشویق می کردند. فریادهای یکصدا و حمایت 12 هزار نفری والیبال دوستان ایرانی موجب شد ایران هر سه بازی خود را با پیروزی به اتمام برساند.»

او در ادامه می گوید:« سالن برگزاری مسابقات واقعا زیبا بود و نقش VNL در آن تصویر زیبایی به خود گرفت که با سرگرمی های ورزشی موجود در آن بی نقص شد. همه افرادی که در برگزاری این مسابقه حضور داشتند، عاشق والیبال بودند و برای پیروزی والیبال هر آنچه که در توان داشتند را به میدان آوردند و به یکدیگر کمک می کردند. همه آنها در تلاش بودند تا خود را ارتقا دهند و بیشتر یاد بگیرند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز