خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت‌‌های والیبال

ایران 3 - کره جنوبی یک / پیروزی قاطع در نخستین میزبانی

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۱۷۹

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی از هفته پنجم لیگ ملت های 2018 با نتیجه 3 بر یک کره جنوبی را شکست داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین مسابقه از هفته پنجم رقابت های لیگ ملت های والیبال از ساعت 18:30 در سالن 12 هزار نفری آزادی برابر کره جنوبی قرار گرفت.

 

ست اول: ایران 27 - کره جنوبی 25

والیبالیست های کشورمان ایران که با ترکیب سعید معروف، علی شفیعی، سامان فائزی، میلاد عبادی پور، صابر کاظمی، مرتضی شریفی و مهدی مرندی(محمدرضا حضرت پور) بازی را آغاز کرد، در ست نخست علیرغم حمایت تماشاگران ایرانی از کره جنوبی عقب افتادند اما رفته رفته بهتر شدند و در نهایت موفق شدند با نتیجه 27 بر 25 به پیروزی دست یابند.

 

ست دوم: ایران 23 - کره جنوبی 25

در ست دوم  ایران با همان ترکیب اولیه بازی را آغاز کرد اما سرویس خوب های بازیکنان کره و در مقابل اشتباهات پرتعداد بازیکنان ایران باعث شد اختلاف امتیازات دو تیم افزایش یابد اما در ادامه بازیکنان ما توانستند نتیجه را در امتیاز 16 برابر کنند.در امتیازات پایانی ست دوم، چند اشتباه در دریافت و از دست دادن سرویس باعث شد نتجه این ست 25 بر 23 به سود کره جنوبی شود.

 

ست سوم: ایران 25 - کره جنوبی 22

در ست سوم بازی درخشان صابر کاظمی باعث شد تیم ایران خیلی زود از کره ای ها پیش بیافتد اما کره ای ها بازی را در امتیاز 12 برابر کردند.بعد از وقت استراحت فنی دوم ایران با دفاع و دریافت مناسب توانست چند امتیاز متوالی کسب کند و با نتیجه 19 بر 17 پیش بیفتد و در نهایت ست سوم با حساب 25 بر 22 به سود ایران به پایان رسید.

 

ست چهارم: ایران 25 - کره جنوبی 23

ست چهارم نیز با برتری تیم ایران آغاز شد سرویس خوب شریفی و دفاع مناسب روی تور اختلاف را به 2 رساند و نتیجه 5 بر 3 را به سود ایران رقم زد.در ادامه نیز یک دفاع روی تور و اشتباه بازیکن کره ای اختلاف را به 4 امتیاز رساند تا وقت استراحت فنی دوم با حساب 16 بر 12 به سود ایران رقم خورد.بعد از وقت استراحت فنی دوم ایران چند امتیاز متوالی را از دست داد اما در پایان موفق شد با حساب 25 بر 23 این ست را به سود خود به اتمام رساند.

 

تیم ملی کشورمان فردا در دومین بازی از ساعت 18:30 در سالن دوازده هزارنفری ورزشگاه آزادی، به مصاف بلغارستان می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز