خبرگزاری کار ایران

کولاکوویچ: نظر مساعدى درباره لیگ ملت ها ندارم

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۶۶

سرمربی تیم ملی والیبال ضمن ابراز نارضایتی از نتایج ایران می گوید که تیم ملی به دنبال پیدا کردن موقعیت تیمی خود در این مسابقات است.

به گزارش  به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران با حضور در نشست خبری پیش از آغاز هفته سوم مسابقات لیگ ملت ها  درباره سختی های این لیگ گفت: اگر نظر من را در مورد دشواری و سختی لیگ ملتهای والیبال جویا هستید، باید بگویم که نظر مساعدی ندارم. اما در مورد سطح بازی ایران باید بگویم که در دو هفته اول تمام تلاشمان را کردیم که عملکرد خوبی داشته باشیم اما اینطور نشد. به دنبال آن هستیم تا در بازی بعدی در روسیه موقعیت تیمی خود را پیدا کنیم،منظورم برد نیست اما هدف بالا بردن سطح کیفی بازی های ماست. امیدوارم در آینده همانطور که برونو رزنده گفت روند بازی ها طوری شود که فشار زیادی بر تیم، کادر فنی و سایر اعضا وارد نشود.

 

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که چه هدفی را در روسیه دنبال می کنید و پیش بینی شما از این هفته از مسابقات چیست، عنوان کرد: هدف ما همانطور که قبلا گفتم پیدا کردن موقعیت تیمی خودمان است چون از عملکرد خود در دو هفته اول رقابتها رضایت نداشته ایم. در اینجا باید برابر تیم های چین، روسیه و برزیل قرار بگیریم. هر سه تیم بسیار خوب هستند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: روسیه و برزیل هم دو تیم برتر دنیا هستند و قرار گرفتن برابر آنان موجب می شود تا نکات بسیاری را بیاموزیم. به هر سه حریف احترام می گذاریم و تلاش می کنیم برابر همه آنها جنگنده باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز