خبرگزاری کار ایران

کوبیاک: سخت‌ترین بازی‌مان در المپیک، مقابل ایران بود

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی تیمش برابر آرژانتین گفت: سخت‌ترین بازی ما در المپیک تاکنون برابر ایران بوده و می‌خواهیم به عنوان تیم اول گروه خود صعود کنیم.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال لهستان در سومین بازی گروه B المپیک 2016 ریو موفق شد با نتیجه 3 بر  صفر از سد آرژانتین بگذرد و با 8 امتیاز صدرنشین شود.

میکال کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان پس از پایان این بازی به خبرنگار سایت اونت لهستان گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که پیروز شدیم. در ست سوم هم اطمینان لازم را از پیروزی داشتیم.

وی در ادامه اظهار داشت: آرژانتین به نسبت دو بازی قبلی خود برابر ایران و روسیه کمی متفاوت‌تر بود اما لهستان در دو ست اول بازی بسیار تهاجمی ارائه داد، البته در ست سوم دچار مشکل شدیم و مهم کسب پیروزی بود.

کوبیاک در خصوص تاثیر پیروزی برابر آرژانتین در تیم ملی لهستان گفت: قطعاً تاثیر مثبتی دارد. ما تاکنون سخت‌ترین بازی خود را برابر ایران برگزار کردیم که واقعاً تحت فشار قرار داشتیم. ما باید از هر پیروزی در المپیک خوشحال باشیم زیرا این رقابت‌ها هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و بعضی از بازیکنان فعلی لهستان شاید فرصت حضور در دوره بعدی این رقابت‌ها را نداشته باشند.

کاپیتان تیم ملی لهستان در رابطه با دیدار برابر روسیه هم گفت: ما از هیچ تیمی در المپیک ریو حتی روسیه هراسی نداریم و می‌خواهیم به عنوان تیم اول گروه B صعود کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۹۹۰۱