خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان مطرح کرد:

ارتقا زیر ساخت‌های کردستان در اولویت برنامه‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۹۶

معاون‌اقتصادی استانداری کردستان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها در تسهیل حضور گردشگران تاثیرگذار است، گفت: دولت ارتقای زیرساخت‌های کردستان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی امروز در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی با اشاره ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان، گردشگری را محور توسعه کردستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها در تسهیل حضور گردشگران تاثیرگذار است، گفت: دولت ارتقای زیرساخت های کردستان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

فیروزی اظهار داشت: نگاه به اداره کل میراث فرهنگی کردستان مثبت است و این نشان‌دهنده تلاش مدیران این مجموعه است.

معاون اقتصادی استانداری کردستان با تقدیر از نگاه جوانگرای مدیرکل میراث فرهنگی، حضور نیروهای جوان را در بدنه مدیریتی تاثیرگذار عنوان است.

به گفته وی، کشور در شرایط کنونی نیازمند حضور مدیران جهادی و تلاش و همت همه جانبه است.

فیروزی به پرداخت تسهیلات اشتغالزا اشاره کرد و گفت: مدیران اجرایی و مسئولان بانک ها باید با همراهی با مردم و سرمایه گذاران زمینه جذب حداکثری این اعتبارات را در سطح استان فراهم کنند.

سید محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از نگاه مثبت مدیران ارشد استان به ویژه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این بخش تقدیر کرد.

علوی تکریم ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داد و گفت: میز خدمت در اداره کل راه اندازی شده است و به همه بخش ها در زمینه ارائه بالاترین کیفیت در خدمتگذاری تاکید شده است.

وی توسعه اقامت گاه های بوم گردی و جذب گردشگر را ظرفیتی برای رونق اشتغالزایی کردستان عنوان کرد و گفت: ابلاغ ثبت ملی 10 روستای منطقه هورامان اخیرا از سوی معاون رئیس جمهور صادر شد و امیدواریم با تسریع در روند ثبت جهانی این منطقه، زمینه توسعه فرهنگی و اشتغالزایی کردستان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز