خبرگزاری کار ایران

ولادیمیر پوتین مطرح کرد:

ادعای دخالت روسیه در استفاده از عامل اعصاب، بی‌اساس است

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۴۶۶

رئیس‌جمهوری روسیه اتهام دست داشتن این کشور در حمله به شهروندان بریتانیا با عامل اعصاب را بی‌اساس خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه، روز گذشته -دوشنبه- در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس گفت که ادعای دست داشتن این کشور در حوادث مسمومیت با عامل اعصاب در بریتانیا بی‌اساس هستند. 

پوتین در پاسخ به سوال خبرنگار فاکس درباره حوادث سالیزبوری و آمیزبوری گفت: «اخیرا خبردار شده‌ایم که دو نفر دیگر نیز با همان عامل اعصاب که اسمش نویچک است مسموم شده‌اند. من حتی نام خانوادگی این دو نفر را هم نشنیده‌ام. آنها که هستند؟»

او در ادامه گفت: «فرمول این ماده چیست؟ شاید مرگ یکی از این دو نفر دلیل دیگری داشته باشد. شاید هم دلیلش در خود خاک انگلستان باشد. اما چرا کسی در این‌باره تحقیق نمی‌کند؟»

رئیس‌جمهوری روسیه افزود: «حالا فقط اتهام‌های بی‌اساس را شاهدیم. چرا این‌گونه شد؟ چرا روابط ما باید از پیش بدتر شود؟ ما می‌خواهیم با بریتانیا نیز روابط حسنه‌ای داشته باشیم.»

پوتین گفت: «ما می‌خواهیم دست کم بخشی از مدارک در دست بریتانیا را ببینیم. اما کسی همچین چیزی به ما نداده است. این قضیه هم مثل اتهام دست داشتن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز