خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۲۰۰

«سید تقی نوربخش» گفت: مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی با توجه به بهره مندی این سازمان از فناوری آی تی، از ۶۰ به ۴۰ میلیون نفر کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی با توجه به بهره‌مندی این سازمان از فناوری آی تی، از ۶۰ به ۴۰ میلیون نفر کاهش یافته است.

وی  افزود: تامین اجتماعی نیمی از جمعیت کشور ازجمله ۶ میلیون نفر مستمری‌بگیر و اعضای خانواده آنان را تحت پوشش قرار داده است.

نوربخش اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی ۱۸ مزیت بیمه‌ای و درمانی را به جامعه ارائه می‌دهد و وظیفه این سازمان پوشش خطرهای مختلف ازجمله بیماری و سالمندی است.

نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی بدون اتکا به منابع عمومی این خدمات را ارائه می‌دهد و سازمانی با درآمد هزینه‌ای است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مصارف این سازمان در سال ۱۳۹۷ حدود ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش هزینه می شود، افزود: بودجه امسال سازمان تامین اجتماعی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان و معادل یک چهارم بودجه عمومی کشور است.

نوربخش با اشاره به جایگاه سازمان تامین اجتماعی در اقتصاد کشور گفت: تامین اجتماعی در جنگ تمام عیار اقتصادی در سنگر اول قرار دارد و تعامل گسترده با شرکای اجتماعی مهمترین راهبرد این سازمان است که سطح تعاملات سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی در هیچ دوره‌ای مانند دولت تدبیر و امید نبوده است.

وی تصریح کرد: تجهیز منابع سازمان تامین اجتماعی با اعتمادسازی انجام می‌شود و بخش‌های اقتصادی نیز همکاری خوبی با این سازمان دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز