خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز:

بومی سازی تیم فوتبال شهرداری تبریز/ هزینه های ورزش قهرمانی کاهش می یابد

کد خبر : ۶۴۵۰۰۸

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از بومی سازی تیم فوتبال شهرداری در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی دیروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به عملکرد سازمان ورزش شهرداری تبریز در چند ماه گذشته اظهار کرد: امروز در بیش از 100 نقطه کلانشهر تبریز ورزش همگانی با استقبال پرشور مردم در حال فعالیت است.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی محلات افزود: المپیاد ورزشی فوتبال محلات با استقبال مردم تبریز در بیش از 10 سالن ورزشی برگزار شد و در مرحله دوم این المپیاد، مسابقات والیبال و فوتسال بانوان و والیبال آقایان برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز همچنین از برگزاری مسابقات بومی محلی در این کلانشهر خبر داد و گفت: این مسابقات در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می شود که در این راستا مدارس ورزشی برای کودکان نیز در فصل تابستان با استقبال شهروندان تبریزی تشکیل شده است.

وی با اشاره به سابقه درخشان تیم های ورزش قهرمانی شهرداری تبریز اظهار کرد: امیدواریم در سال جاری با کاهش هزینه ها نسبت به سال های گذشته، تیم داری کنیم که این مهم بر اساس بومی سازی و جذب اسپانسر محقق می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز