خبرگزاری کار ایران

ناصر مقدم:

نمایشگاه‌های کتاب سطح شهر کرج ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۷۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نمایشگاه‌های کتاب سطح شهر کرج با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران بخش کتاب ساماندهی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، ناصر مقدم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب ‌سطح شهر کرج حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: در مناطقی که امکان دسترسی به کتاب زیاد نیست مجوز فعالیت نمایشگاه‌های کتاب سطح شهر ساماندهی می‌شود به صورت مقطعی و در زمان‌های مشخص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: فعالیت نمایشگاه‌های کتاب سطح شهر کرج به خدمات‌دهی مراکز ثابت و دارای مجوز فروش کتاب آسیب وارد کرده است .

مقدم گفت: وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که از کتابخانه‌های ثابت حمایت و هر چه بیشتر آنها را تقویت کند لیکن در مناسبت‌های مختلف، ایام خاص و در موقعیت های لازم از نمایشگاه‌های کتاب سطح شهر   استفاده می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های کتاب سطح شهر کرج بیشتر در مکان‌هایی جمع شده‌اند که کتابفروشی‌های قانونی فعالیت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: این امر در نهایت موجب می‌شود تا کتابفروشی‌ها که به صورت قانونی فعالیت می‌کنند و در آن سرمایه‌گذاری شده رو به تعطیلی بروند.

مقدم با اشاره به اینکه باید از کارهایی حمایت کرد که ماندگار باشند، بیان داشت: مخالف برگزاری نمایشگاه‌ها به صورت مقطعی نیستم اما باید مقطعی و در زمان‌های مشخص و در محله‌هایی که مردم امکان دسترسی ندارند این نمایشگاه ها برپا شوند نه اینکه دائمی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز