خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری گیلان مطرح کرد:

مالک اصلی تالاب عینک آب منطقه ای است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۵۰

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان گفت : مالک اصلی تالاب عینک آب منطقه ای است.

به گزارش ایلنا از رشت، 

 آقایی با قدردانی از مهندس مقصودی مدیر وقت منطقه ۴ اظهار داشت: دو سال قبل اگر دقت، توجه و گزارش به موقع مهندس مقصودی نبود این تالاب به نام یکی از شهروندان سند و به تاراج رفته بود.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان یادآور شد: با توجه به آشفتگی اوضاع این تالاب مساحت ۵۰ هکتاری آن اکنون با تصرف ۱۵ هکتاری مردم به سی و اندی هکتار رسیده است.

وی افزود: سال ۶۱ مالکیت این تالاب ها برعهده آب منطقه ای و در سال ۹۶ مسئولیت احیاء و حفاظت تالاب ها برعهده محیط زیست گذاشته شد. لذا هر کسی قصد تخریب به لحاظ زیست محیطی این تالاب را داشته باشد، محیط زیست می تواند ورود کند.

 آقایی خاطرنشان کرد: طی مصوبه ای مالک اصلی تالاب عینک آب منطقه ای است و شهرداری در بحث احیاء شهر تاثیر بسیار زیادی دارد و در بسیاری از شهرها هزینه زیادی برای ایجاد تفرجگاه مصنوعی دارند، حال که شهر رشت از این تفرجگاه طبیعی برخوردار است جا دارد که مدیران شهری با کمک بخش خصوصی با اجرای طرح های در جذب گردشگر گام های بلندی بردارند.

ضرورت توضیح مدیران در مورد ۷۵ میلیارد تومان مبلغ تخصیص یافته به دو رودخانه زرجوب و گوهر رود

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان افزود: دولت نزدیک به ۷۵ میلیارد برای احیا رودخانه های گوهر رود و زرجوب تخصیص و هزینه کرد داشته، که در ابتدا ۱۵ میلیارد در گام بعدی ۵۰ میلیارد داده شد و باید مدیران باید در خصوص تخصیص و هزینه کرد این مبالغ توضیحاتی دهند که با این مبالغ چه اقدامات و کارهایی انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز