خبرگزاری کار ایران

در سال جاری محقق شد؛

بازرسی و تست ۲۰هزار دستگاه کنتور برق در کلانشهر اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۰۴۴

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در سه ماهه اول سال ۹۷ بیش از ۲۰ هزارکنتور در سطح مناطق و شهرستانهای تابعه این کلانشهر مورد تست و بازرسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، لیلا نصیری تصریح کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان انرژی الکتریکی و حرکت در مسیر تحقق طرح ملی کاهش تلفات انرژی از مهمترین برنامه های مورد توجهی است که به عنوان یک هدف متعالی دنبال می شود، به همین دلیل بررسی شناخت عوامل تاثیرگذار و تست لوازم اندازه گیری از جمله راهکارهای مهم نیل این هدف می باشد.

  وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان  اردیبهشت ماه با تلاش همکاران مشترکین تست و بازرسی ۲۰ هزار و ۱۲۰ دستگاه کنتور برق در سطح مناطق و شهرستان های تابع شرکت انجام شد که از این تعداد ۱۲۵۵ دستگاه کنتور تکفاز و ۴۶۶ دستگاه سه فاز دستکاری و همچنین ۸۵۲ دستگاه دارای نقص فنی بودند.

  لیلا نصیری در پایان گفت: اطمینان از کارکرد صحیح لوازم اندازه گیری در دستورکار روزانه این شرکت قرار دارد و ضرورت دارد مشترکین محترم به منظور کمک به ارائه خدمات مطلوب، نهایت همکاری را با مامورین قرائت و همچنین مدیریت مصرف انرژی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز