خبرگزاری کار ایران

به مسئولان استقلال گفتم بازی به بازی پول بدهید

صادقی: حاضرم با تک‌تک مدافعان استقلال تست بدهم

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۹۷

کاپیتان سابق استقلال علاقه شدیدی به برتن کردن دوباره پیراهن آبی دارد و می‎‌گوید برای رسیدن به این هدف حاضر است در کنار سایر بازیکنان تست بدهد!

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال دوست دارد دوباره پیراهن آبی را برتن کند. او در حرف‌هایش بارها به این موضوع اشاره کرده و در جلسه‌‌ای هم که با استقلالی‌ها داشته این موضوع را به اطلاع آنها رسانده است. صادقی منتظر است تا روزی این اتفاق بیفتد و اگر هم او نتواند به تیم سابقش بازگردد از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

شنیده می‌شود قرار است رایگان با استقلال قرارداد امضا کنید.

این صحبت‌ها، صحبت‌های کوچکی است. بحث این حرف‌ها نیست البته اگر آنها رایگان هم بخواهند برای آنها بازی می‌کنم. حتی من در این چند سالی هم که در استقلال بازی کرده‌ام پولی نگرفته‌ام. خود آنها هم می‌دانند، هوادارها هم این قضیه را می‌دانند اما متاسفانه در این بین کسانی هستند که بر سر اتفاق کوچکی سوءاستفاده می‌کنند. کل بحث این است که من در این سه، چهار سال آخر فوتبالم همیشه دوست داشته‌ام به استقلال بازگردم و اینطور هم نیست که از هیچ تیمی پیشنهاد نداشته باشم. از اکثر تیم‌های شهرستانی پیشنهاد دارم اما نمی‌خواهم به دلیل شرایط خانوادگی از تهران خارج شوم.

حاضری حتی برای حضور در استقلال با مدافعان این تیم تست هم بدهی؟

در جلسه‌ای که با مسوولان استقلال داشتم به آنها گفتم در صورتی با شما قرارداد می‌بندم که به من بازی به بازی پول بدهید. حتی این موضوع را به شفر سرمربی استقلال هم اعلام کردم و گفتم به میزان بازی که انجام می‌دهم پول دریافت می‌کنم اما متاسفانه جو آنقدر در باشگاه‌های بزرگ مسموم است که هر کسی هر برداشتی که می‌خواهد انجام می‌دهد. قربون صفحات مجازی هم بروم آنقدر سرعتش زیاد است که هر کسی هر مطلبی دلش می‌خواهد می‌گذارد. این وسط بعضی از آدم‌ها حتی قضاوت هم می‌کنند. خیلی از این حرف‌ها را کسانی می‌زنند که به سن و سال‌شان نمی‌خورد. این موضوع کمی آزاردهنده است. کسانی در مورد من حرف می‌زنند که جالب است زمانی که من از استقلال رفتم سن‌شان به سن قانونی نرسیده است و فکر می‌کنم خیلی‌ها یادشان رفته یعنی که بزرگ‌ترهای‌شان به آنها یاد نداده‌اند که در مورد چه بازیکنی صحبت می‌کنند. خدا را شکر شرایط زندگیم طوری است که خودم چنین پیشنهادی را به باشگاه استقلال دادم. خیلی هم ناراحت شدم اما یادشان نرود که من امیرحسین صادقی خیلی برای باشگاه استقلال زحمت کشیده‌ام. فقط دوست دارم برگردم استقلال و قهرمان آسیا بشوم چون در قهرمانی‌ای که در حال حاضر خیلی‌ها نصف آن را هم ندارند این افتخار کم است. در 15 سال اخیر در استقلال هیچکس به افتخارات من نمی‌رسد.

خیلی‌ها می‌گویند پژمان منتظری را رد می‌کنند در عوضش صادقی را رایگان به استقلال بیاورند.

در صفحات مجازی این حرف‌ها را خوانده‌ام و زیاد از این مطالب به گوشم خورده. این را بدانید تنها بازیکنی هستم که باشگاه مرا نخواست و پول دادم و از این باشگاه جدا شدم. شما نگاه کنید مثلا بازیکنی را نمی‌خواهند یا پولش را می‌گیرد یا می‌رود شکایت می‌کند اما همه مثل من نیستند. باشگاه او را نخواهد پول بدهد و جدا شود. من بعضی موقع‌ها که بیکار می‌شوم این صفحات مجازی را می‌خوانم. می‌نویسند صادقی هر وقت رفته به خاطر پول بوده در حالی که اینطوری نبوده. سالی که من به مس کرمان رفتم اتفاقاتی افتاد که من از این تیم جدا شدم. اختلاف مالی باشگاه استقلال و مس کرمان 20 میلیون هم نبود. سالی هم که از استقلال جدا شدم و به تراکتورسازی رفتم به دلیل دفاعیه‌ای بود که به خاطر هوادار کردم و متاسفانه از باشگاه بیرونم کردند. با یک تیم عربستانی در ورزشگاه آزادی بازی داشتیم پرچم کشور سوریه به ورزشگاه آمد و من انتقاد کردم و جو طوری خراب شد که ما باید با اختلاف دو گل بازی را می‌بردیم، یک گل زدیم و حذف شدیم. یکسری از حرف‌هایم من به آنها برخورده بود و مرا حذف کردند. سالی هم که دوباره جدا شدم زمان مربیگری پرویز مظلومی بود و به صبا رفتم، یکسری مسایلی اتفاق افتاد که نمی‌خواهم آن را باز کنم اما خیلی از آنهایی که از استقلال جدا شدند به خاطر پول بود. نمی‌خواهم اسم بیاورم و همه هم می‌دانند. جالب است سال آخری که من در استقلال بودم و مرا نخواستند به من یک نامه دادند و گفتند کارمند باشگاه باش، هنوز هم نامه‌اش را دارم. توافق کردن من باعث شد که 370 میلیون پول بدهم و جدا شوم. در این چند سالی که من از استقلال رفتم و برگشتم نزدیک به 600 میلیون از پولم را بخشیده‌ام. در صورتی در مورد کسی این حرف‌ها را می‌زنند که این اتفاقات برایش افتاده است. خیلی‌ها در صفحات مجازی نوشته‌اند اگر قرار است صادقی برگردد شاهرخ بیانی و پیروز قربانی را هم برگردانید. اگر به استقلال برنگردم فوتبال را کنار می‌گذارم اما اگر برگردم با تک‌تک مدافعان استقلال تست می‌دهم حتی هم بدنی و هم تاکتیکی. از سال اولی که در فوتبال حضور داشتم نه با دلال بسته‌‌ام و نه با مربی چون رزومه فوتبالی‌ام آنقدر قوی بوده که نیازی به این کارها نداشته‌ام. متاسفانه پارسال یکسری اتفاقات افتاد که آزاردهنده بود که باعث شد حالم از فوتبال به هم بخورد. به همین خاطر دوست دارم به بعضی‌ها ثابت کنم که هنوز هم می‌توانم فوتبال بازی کنم و منتظر‌ آینده هستم.

امید ابراهیمی از استقلال جدا شد و خیلی هم مورد بی‌احترامی هواداران این تیم قرار گرفت!

بزرگ‌تر از امید ابراهیمی هم از استقلال رفته و این اتفاقات برایش افتاده است. فوتبال ما ایراد دارد چون تیم‌های بزرگ پشتوانه بزرگ ندارند. تیم‌های بزرگ پشتوانه‌شان طرفداران‌شان هستند. موقعی که برایشان بازی می‌کنی در استادیوم برایت هورا می‌کشند و زمانی هم که می‌روی نگاه نمی‌کنند که عملکردت چه بوده و چه زحماتی کشیده‌ای. فوتبالیست باید به دنبال آینده‌اش باشد. حداقل ماها را می‌بیند و می‌گوید که با آن همه سابقه اینگونه با ما برخورد می‌شود، باعث می‌شود که آنها هم تحت تاثیر قرار بگیرند. به خودش می‌گوید وقتی بازیکنی 13-12 سال برای یک تیم بازی می‌کند و این اتفاقات برایش می‌افتد مگر مریضیم آینده خودمان را تامین نکنیم. بازیکن حق دارد، 31 سالش است و باید به دنبال تامین آینده‌اش باشد. اگر پول نداشته باشی هیچ ارزشی نداری. شما به یک مغازه برو و بگو من در جام جهانی بازی کرده‌ام یک شکلات هم به تو رایگان نمی‌دهند. الان امید روانخواه کجاست؟ بازیکنی که رفت و برگشت به پرسپولیس گل زد. من خودم صحنه گلش را یادم رفته است چه برسد به هواداران.

این روزها پژمان منتظری یک دلخوری‌هایی از هواداران استقلال دارد، تو با او همبازی بودی!

اصلا این حرف‌ها نیست. بازیکن خودش برای آینده فوتبالش تصمیم می‌گیرد. هوادار نباید با بازیکن اینگونه برخورد کند چون اگر اینگونه ادامه داشته باشد دیگر بازیکنی برایشان نمی‌ماند که بخواهد بازی کند. هواداران نباید تحت تاثیر اشخاص دیگر قرار بگیرند. امیدوارم هواداران قدر امثال پژمان منتظری را بدانند و اینگونه بی‌جهت از وی انتقاد نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز