خبرگزاری کار ایران

توهین ترامپ به یک خبرنگار در نشست خبری با ترزا می

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۷۱

مشاجره رئیس‌جمهوری آمریکا و خبرنگار سی‌ان‌ان در نشست خبری در بریتانیا توجه‌ها را به خود جلب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری روزنامه نیویورک پست، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، پس از مشاجره با خبرنگاران در روز گذشته -جمعه- حاضر به پاسخ دادن به پرسش خبرنگار سی‌ان‌‌ان نشد. امری که باعث شد خبرنگار شبکه فاکس در دفاع از همکار خود بیانیه‌ای منتشر کند. 

ترامپ در نشست خبری مشترک با «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا، به «جیم آکوستا» خبرنگار سی‌ان‌ان، و «کریستین ولکر» خبرنگار شبکه ان‌بی‌سی، توهین کرد. 

در این نشست آکوستا از رئیس‌جمهوری آمریکا پرسی: «می‌توانم یک سؤال بپرسم؟»

ترامپ با لحنی تند جواب داد: «نه! جان رابرتز، سؤالت را بپرس. سی‌ان‌ان اخبار دروغین است. من به پرسش‌های سی‌ان‌ان پاسخ نمی‌دهم.»

رئیس‌جمهوری آمریکا سپس گفت: «من به پرسش شبکه‌های خبری دروغین پاسخ نمی‌دهم. برویم سراغ جان رابرتز از شبکه خبری فاکس! برویم سراغ یک شبکه خبری واقعی!»

آکوستا هم در جواب گفت: «ما هم یک شبکه خبری واقعی هستیم!»

این در حالی است که بسیاری در شبکه‌های مجازی از این‌که رابرتز به دفاع از همکار خود برنیامد اعتراض کردند. رابرتز چند ساعت بعد از نشست به این واکنش رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراض کرد و آن را «غیرمنصفانه» خواند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز