خبرگزاری کار ایران

رضا سخندان در گفت و گو با ایلنا:

من و علیرضا و محمدرضا مثل برادر می مانیم/ زحمات گذشته ما سرانجام جواب داد (ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۷۷۹

کمک داور پرافتخار فوتبال کشورمان درباره قضاوت در بازی رده بندی جام جهانی صحبت کرد.

رضا سخندان در گفت و گو با ایلنا، درباره اینکه فکر می کرد روزی بتواند یکی از داوران رده بندی جهان باشد یا خیر اظهار داشت: ابتدا به مردم ایران و جامعه داوری تبریک می گویم. ما نمیانده جامعه داوری در اینجا بودیم. قبل از تورنمنت خیلی تلاش و همت کردیم. در طول یک ماه هم خیلی سعی کردیم. در سه بازی مقدماتی هم جوری عمل کردیم که حالا بازی رده بندی جام جهانی را به ما دادند.

وی در ادامه افزود: خدا را شکر می کنم. نزدیک 28 سال است که داوری می کنم و برای اولین بار به جام جهانی آمدم و حالا در این مرحله قرار دارم. به همراه بچه ها و دیگر دوستان در مسابقات بین المللی مختلفی حاضر شده ام و از این بابت خوشحالم. زحمات گذشته ما سرانجام جواب داد.

کمک داور باتجربه کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: درباره داوری ما باید بقیه نظر بدهند. همانطور که علیرضا گفت اگر موفقیتی بوده تیمی بوده است. ما هدف یکسانی داشتیم و داریم و قلب هایمان مثل برادر به هم نزدیک بوده است. به هر حال نتیجه ای که گرفتیم حاصل دوستی و رفاقت و نزدیکی به هم است.

سخندان در پایان درباره اینکه در ایام امتحنات مجبور شد شغل خود یعنی معملمی را ترک کند و به روسیه بیاید گفت: امتحان ورزش را زودتر گرفتیم و از بچه ها خداحافظی کردیم تا به اینجا بیاییم. با مدیر و معلمین مدرسه در ارتباط هستم و سلام بچه ها را به ما می رسانند. بچه های منطقه محروم هستند و خیلی ها هم خوب فوتبال را دنبال می کنند.

حجم ویدیو: ۷.۳۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز