خبرگزاری کار ایران

بررسی شرایط گزینه‌های جانشینی رونالدو در رئال مادرید

چهار ستاره، یک جای خالی و چند معما

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۵۳۶

پس از جدایی مهاجم درجه یک مادریدی‌ها و پیوستن او به یوونتوس، حالا رئال به یک جانشین مطمئن در خط حمله نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، پیوستن کریستیانو رونالدو روز گذشته به صورت رسمی اعلام شد. بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید(450 گل در 438 بازی) پس از 9 سال زندگی در مادرید این شهر را ترک کرد. حالا سران باشگاه به دنبال گزینه‌ای مطمئن برای جانشینی او هستند؛ مهاجمی که در رقابت با لیونل مسی باید حداقل حدود 50 گل در یک فصل را به ثمر برساند. در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات چهار مهاجم وجود دارند که شباهت بسیار زیاد به فاکتورهای لازم برای برتن کردن پیراهن رئال را دارند: هری کین، نیمار، ادن هازارد و ام‌باپه.

نیمار

چهار ستاره، یک جای خالی و چند معما

فلورنتینو پرز وسواس شدیدی روی این گزینه دارد. رئیس باشگاه رئال مادرید او را گزینه برتر جانشینی کریستیانو رونالدو در داخل و خارج زمین مسابقه می‌بیند. بازگشت ستاره سابق بارسلونا به لالیگا شباهت بسیار زیادی به انتقال زیدان(2001)، فیگو(2000) و رونالدو نازاریو(2002) دارد. نیمار در تابستان گذشته با قراردادی 5 ساله به ارزش 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و باشگاه فرانسوی در حال حاضر تصمیم به فروش او ندارد اما در صورت تصمیم گیری نیمار برای بازگشت به لالیگا، رئال مادرید جدی ترین گزینه او خواهد بود.

 

کیلیان ام‌باپه

چهار ستاره، یک جای خالی و چند معما

مهاجم جوان هم یکی دیگر از گزینه‌های مطرح در لیست پرز است که در پاری سن ژرمن عضویت دارد. پیش از اینکه بازیکن 19 ساله در جام جهانی 2018 بخواهد توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد باشگاه‌های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید شرایط خرید او را بررسی می‌کردند. با این حال، لوس بلانکوس به خوبی می داند که انتقال یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال جهان می تواند حتی نسبت به نیمار نیز سخت تر باشد. قرارداد بازیکن فرانسوی تا سال 2022 اجرا می شود و گفته می‌شود که وی به دنبال پیشرفت در فرانسه است.

 

ادن هازارد

چهار ستاره، یک جای خالی و چند معما

اگرچه او بیشتر از یک بازیکن طراح در ترکیب چلسی و تیم ملی بلژیک نقش دارد و شاید در اندازه نام رونالدو نباشد اما مدت‌هاست که در لیست خرید رئال مادرید حضور دارد. بازیکن 27 ساله با استعداد ساده ترین خرید برای کهکشانی‌ها خواهد لود چرا که او حتی چند روز پیش علاقه خود به برتن کردن پیراهن این تیم را اعلام کرده بود. او دو فصل دیگر با آبی‌های لندنی قرارداد دارد و اعلام کرده پس از جام جهانی برای آینده خود تصمیم گیری می‌کند.

 

هری کین

چهار ستاره، یک جای خالی و چند معما

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از گزینه‌هایی است که توانایی پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را دارد. مهاجم تاتنهام سال 2017 را با 56 گل به پایان رساند و با شش گل زده در جام جهانی روسیه در رقابت با رونالدو و مسی کاندیدای توپ طلاست. او تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد و پرز امیدوار است همانطور که لوکا مودریچ و گرت بیل را از این باشگاه انگلیسی به خدمت گرفته، دنیل لوی، رئیس باشگاه در مذاکره برای انتقال کین هم سخت گیری نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز