خبرگزاری کار ایران

بزرگترین معاوضه قرن؛ نیمار منفورتر می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۹۶۰

نشریه اسپانیایی ادعایی را مطرح کرده که در صورت به تحقق پیوستنش بزرگترین معاوضه قرن در فوتبال شکل می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی ادعا کرده که باشگاه رئال مادرید نقشه بزرگی را برای جذب نیمار برنامه ریزی کرده است. نیمار در تابستان به ازای 198 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد تا ضمن بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال به منفورترین بازیکن کاتالان‌ها تبدیل شود تا جایی که هواداران پیراهن او را آتش زدند، زیرا او اعلام کرده بود در ازای دریافت پول هنگفت هم حاضر به ترک پیراهن بارسلونا نیست.

بنابر ادعای موندو دیپورتیوو رئال به دنبال بازیکنی است که پیش از پیوستن به بارسلونا او را زیر نظر داشت. ستاره‌ای که در حال حاضر در فرانسه خوبی نمایش داشته اما برخی حواشی و درگیری با کاوانی موجب شده تا رسانه‌ها خروج احتمالی او یا کاوانی را پیش بینی کنند.

با اینکه باشگاه فرانسوی خیالش از حفظ نیمار راحت است اما طبق گزارش نشریه فرانسوی باشگاه رئال مادرید برای خرید او کریستیانو رونالدو را به پاری سن ژرمن پیشنهاد می‌‌دهد تا ضمن اینکه ستاره پرتغالی قربانی می‌شود نیمار به منفورترین چهره ورزشی حال حاضر تبدیل شود.

باید دید این ادعای موندو به وقوع می‌پیوندد یا در حد رویا باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز