خبرگزاری کار ایران

با حضور آشپزهایی از ۱۵ استان کشور؛

جشنواره آش و غذاهای‌سنتی در منطقه گردشگری بولاغلار نیر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۵۰۲

سیزدهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی شهرستان نیر در استان اردبیل با استقبال پرشور شهروندان و گردشگران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این جشنواره به برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر با هدف نشاط آفرینی و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان نیر و استان اردبیل اشاره کرد.

نادر فلاحی با بیان اینکه رویکرد مسئولان استانی به حوزه گردشگری را مثبت است، افزود: حمایت مسئولان از برنامه های این حوزه قابل توجه است، اضافه کرد: در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل قابلیت های کم نظیری دارد.

وی متذکر شد: به واسطه قابلیت‌ها افق 2020 استان اردبیل معرفی این استان به عنوان قله گردشگری کشور پیش‌بینی شده است و در نظر داریم اردبیل را به عنوان شهر جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی کشور معرفی کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: اردبیل به عنوان ییلاق ایران زمین شناخته می‌شود و برنامه هایی برای احیای گردشگری این استان در نیمه دوم سال عملیاتی خواهد شد.

به گفته فلاحی جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر با حضور 15 استان برگزار شده و به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری غذا 70 غرفه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز