خبرگزاری کار ایران

تیم جوانی هستیم و قطعا پیشرفت می کنیم

کین: خودمان کار خودمان را سخت کردیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۴۵۶

هری کین که آرزو داشت همراه با عنوان آقای گلی مسابقات، قهرمان جهان هم بشود، حالا از این باخت به عنوان یک شکست تلخ یاد می کند.

به گزارش ایلنا،  هری کین پس از حذف برابر کرواسی گفت: ترک زمین برایمان سخت است. ما شجاعت و فداکاری بسیاری انجام دادیم و هوادارانمان هم سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: بازی سخت و نزدیکی بود. شاید می توانستیم کارهای بهتری هم انجام دهیم اما در حد توانمان تلاش کردیم. این نتیجه دردناک است اما با سری بلند بیرون آمدیم. باید از این شکست درس گرفته و سراغ آینده برویم.

بهترین گلزن سه شیرها درباره فرصت های از دست رفته انگلیس گفت: فرصت های خوبی در نیمه اول داشتیم. شاید بعضی اوقات خیلی روی توپ فشار نیاوردیم و عقب نشستیم. اما و اگرها در چنین بازی های بزرگی تنها جزییاتند. 

هری کین در ادامه گفت: تا وقتی که گل زدند محتاط بودیم و بعد از تساوی به خودمان آمدیم. می توانستیم بهتر ظاهر شویم اما خودمان کار خودمان را سخت کردیم. سخت است که مشکلات را بیان کنیم.

وی در انتها افزود: به صعودمان تا این مرحله افتخار می کنیم اما می توانستیم بهتر هم کار کنیم. واقعا دردناک است و نمی دانم چه بگویم. تیم جوانی هستیم و نشان دادیم که در آینده پیشرفت می کنیم. در دو سال اخیر زیربنای خوبی را در کنار مربی ایجاد کردیم و قطعا در دوره بعد می خواهیم یک پله جلوتر برویم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. به موفقیتمان در اینجا افتخار می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز