خبرگزاری کار ایران

اکبر عنوان کرد:

هدف شرکت گاز؛ پاسخگویی سریع و شفاف به مراجعین

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۵۱

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در راستای سیاست پاسخگویی مناسب و شفاف به مراجعین و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت 8:30 الی 12 ظهر روابط عمومی شرکت گاز، میزبان مراجعینی است که متقاضی ملاقات مستقیم با مدیر عامل هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سه ماه اول سال جاری در مجموع تعداد مراجعات مردمی 31 مورد بوده که پس از تکمیل فرم درخواست توانستند با اینجانب و یا مسئولان مربوطه دیدار و طرح موضوع کنند.

وی ادامه داد: پس از طرح درخواست و مشکل توسط ارباب رجوع، دستور اقدام لازم برای رسیدگی به درخواست ها صادر شده و موارد درخواستی توسط روابط عمومی پیگیری و پاسخ لازم به آنها داده شده است.

 اکبر اظهار داشت: بیشترین موضوع مراجعه هفتگی مربوط به درخواست شبکه و نصب علمک (42 درصد) بوده که بیشتر این موارد هم در رابطه با منازل فاقد سند و پروانه ساخت (نسقی) بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: همچنین مشکل صورتحساب گاز و درخواست اشتغال به کار به ترتیب با 17 و 11 درصد در رده بعدی موضوعات مراجعات حضوری قرار دارد.

وی از نکات قابل توجه مراجعات مردمی در سه ماه اول 97 را حضور تنها یک مراجعه کننده با درخواست گازرسانی به روستا عنوان کرد و اظهار داشت: با تدبیر دولت و تصویب بند "ق" تبصره 2 قانون بودجه سال 93، مصوبه شورای اقتصاد برای گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار صادر شد و شرکت گاز استان گیلان با پیشگامی در این طرح به روستاهای زیادی گازرسانی نمود؛ از این رو آمار مراجعات حضوری بویژه شوراها و روستائیان برای درخواست گازرسانی کاهش چشمگیری داشته است.

 اکبر از دیگر عوامل کاهش مراجعات حضوری را، راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات و درخواست ها با مبادی ارتباطی مختلف از جمله تلفن گویای 3414، نرم افزار موبایلی، ایمیل، سایت و ... عنوان کرد که روند بررسی و پاسخگویی دقیق و سریع آن اطمینان مردم را جلب کرده است.

وی در همین راستا بیان نمود: در سه ماه اول امسال در مجموع بیش از 670 شکایت، درخواست، پیشنهاد و ... از طرق مختلف به سامانه رسیدگی به شکایات و درخواست های گاز گیلان ارسال شده که این مهم  نشان دهنده سهولت ارتباط مردم و مشترکین با شرکت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و کوشش همه همکاران در واحدهای مختلف، خدمات به نحو مطلوبی به مشترکین عزیز ارائه گردد تا موجبات افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشترکین و به تبع آن اعتماد مشترکین و جامعه به شرکت را فراهم سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز