خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

سهم ۶۰ درصدی بندر امیرآباد در صادرات /ضرورت برندسازی در صادرات

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۱۶۷

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت:هنوز از ظرفیت کامل بندر امیرآباد و بنادر دیگر استان استفاده نشد اگر می خواهیم زمینه توسعه صادرات فراهم شود همه باید کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده مردم ساری و میاندورود در همایش بین المللی توسعه صادرات  از مسیر دریای خزر گفت: تجارت یک علم و دانش است که زبان خاص خودش را دارد. زبان تجارت اقتصاد است. هدف این همایش زبان مشترک ایران با کشورهای همسایه است توانایی ها و نیازهای دو طرف باید بیان شود تا همه به تفاهم برسند.

 

علی اصغر یوسف نژاد بیان کرد: در ایران تجارت خارجی بر مبنای آسیای میانه نیست. مازندران از نظر سخت افزاری بسیار قوی است و در تولیدات مثال زدنی و قابل توجه است اما چرا وضعیت تجاری ضعیف است؟

وی افزود: با تولیدات بالا در محصولات کشاورزی و با توجه به نیاز کشورهای آسیای میانه چرا نتوانستیم  سیاست اقتصادی بر این ‌مبنا قرار دهیم؟

نماینده مردم ساری و میاندورود تاکید کرد: کار تجارت مربوط به یک دستگاه خاص نیست و باید همه دستگاه ها با هماهنگی این زنجیره صادرات را قوت بخشند تا صادرات توسعه یابد.

یوسف نژاد به سهم ۶۰ درصدی بندر امیرآباد در صادرات اشاره کرد و گفت: هنوز از  ظرفیت کامل بندر امیرآباد و بنادر دیگر استان استفاده نشد اگر می خواهیم زمینه توسعه صادرات فراهم شود همه باید کمک کنیم.

وی بااشاره به ضرورت برند سازی در صادرات  بیان کرد: برای تسهیل در توسعه صادرات باید وزارت خارجه تسهیلاتی برای صدور روادید در نظر گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز