خبرگزاری کار ایران

بلژیک مقابل فرانسه خوب کار نکرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۱۲۹

خبرنگار مجله ورد ساکر به انتقاد از عملکرد بلژیک پرداخت.

به گزارش ایلنا، جان چاپمن خبرنگارمجله ورد ساکر وکارشناس فوتبال بلژیک ازطریق اسکایپ و ارتباط زنده با برنامه 2018 شبکه سه از بازی تیم ملی بلژیک درمقابل فرانسه انتقاد کرد.

خبرنگار ورلد ساکر بااشاره به عدم هم اهنگی نفرات تیم ملی بلژیک بویژه درخط حمله گفت: متاسفانه مهاجمان بلژیک در بازی با فرانسه سردرگم بودند.

وی ضمن مسن خواندن تیم بلژیک و اینکه این تیم باید تغییر وتحول یابد افزود : اگرچه تیم بلژیک توانست تا این مرحله جام خودرا برساند که قابل تقدیر است اما

این آخرین فرصت نسل طلایی بلژیک بود و این تیم درحال حاضر تیم پابه سن گذاشته ای است و درآینده باید جوان ترشود وتحول پیدا کند.

جان چاپمن همچنین گفت:  فکرکنم کرواسی فردا درنبمه نهایی پیروز شود چراکه انگلستان تیم جوان و کم تجربه ای است

این خبرنگار مجله ورلد ساکر با عنوان این مطلب که من خودم یک انگلیسی هستم ولی تعصب خاصی ندارم افزود: من الان سال‌هاست که دربلژیک زندگی می‌کنم و دوست داشتم که بلژیک در این دیدار پیروز میدان شود که متاسفانه نشد.  

 وی با اشاره به عملکرد بد مهاجمان تیم ملی بلژیک گفت:  خط حمله تیم خوب نبود وبسیار بد عمل کردند

چاپمن همچنین با عنوان این مطلب که تیم ملی بلژیک در مسیر آماده سازی تیمی اش برای حضوردرجام جهانی با رقبای قدرتمندی دیدارنداشته است گفت : به هرحال باخت تیم بلژیک دربرابر تیم ملی فرانسه حاکی ازاین است که بلژیک بایستی درراه آماده سازی محک جدی میخورد که این امر انجام نشد و بنظرم این شکست نتیجه‌ همین امر است.  

وی همچنین اظهارامیدواری کرد که بلژیک دربازی رده بندی خوب ظاهر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز