خبرگزاری کار ایران

برترین های یک چهارم جهانی در قرق خروس ها و شیاطین/ جزیره نشین ها مچ لالیگا را خواباندند

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۴۸۲

بلژیکی ها و فرانسوی ها در بین برترین های مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی حضور دارند.

به گزارش ایلنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در حالی به اتمام رسید که 4 تیم اروپایی فرانسه، بلژیک، کرواسی و انگلیس توانستند به نیمه نهایی برسند.

هر 4 دیدار این مرحله گل داشتند و یک مسابقه به ضربات پنالتی و وقت های اضافه کشیده شد و الباقی در همان 90 دقیقه تیم برنده خود را شناختند. در ادامه ترکیب منتخب این مرحله از مسابقات را مشاهده خواهید کرد.

دروازه بان:

جردن پیکفورد: دروازه بان جوان تیم ملی انگلستان با دو سه سیو فوق العاده توانست اولین کلین شیت خوئد را به ثبت برساند و مانع از بازگشت سوئد به بازی شد. او بالاتر از تیبو کورتوآ و هوگو لوریس بهترین سنگربان مرحله یک چهارم نهایی بود.

مدافعان:

هری مگوایر: بازیکن بلند قامت انگلستان مقابل سوئد بهترین نمایش این فصل خود را داشت. او هم زننده گل اول تیمش بود و هم در تمام نبردهای هوایی بهتر از دو مهاجم سوئد کار کرد و نشان داد اعتماد ساوث گیت به او بی مورد نبوده است.

ونسان کمپانی: مدافع با تجربه تیم ملی بلژیک بعد از نمایش نه چندان خوب مقابل ژاپن این بار توانست همان بازیکنی شود که همه از او انتظار داشتند. 

رافائل واران: مدافع تیم رئال مادرید و تیم ملی فرانسه در برابر اروگوئه گل بسیار حیاتی را به ثمر رساند و در کارهای دفاعی هم اجازه نداد تا سوارز و هم تیمی هایش دروازه خروس ها را باز کنند.

هافبک ها:

انگولو کانته: یکی دیگر از نمایش های درخشان این هافبک پرتلاش و جنگنده را در بازی تیمهای فرانسه و اروگوئه شاهد بودیم. کانته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و نبض میانه میدان را در دست گرفته بود و اجازه نداد تا حریفان به سمت دروازه آنها یورش ببرند. 

لوکا مودریچ: مهندس حملات کرواسی این بارهم نمایش بی نظیری داشت و مقابل روسیه نمره قبولی گرفت. مودریچ 120 دقیقه جنگید و در نهایت یکی از پنالتی های تیمش را هم تبدیل به گل کرد تا نشان دهد همچنان نفر اول تیمش است.

کوین دبروین: سرانجام یکی از بازی های خود در من سیتی را با لباس بلژیک در جام جهانی به اجرا گذاشت. این بازیکن با گل فوق العاده ای که وارد دروازه آلیسون کرد؛ آب سردی به پیکره برزیل ریخت و تیمش را به برد نزدیک تر کرد.

توماس میونیر: اینقدر خوب از پس مهار نیمار برآمد که جای هیچ حرفی برای قرار گرفتنش در ترکیب منتخب بر جای نگذاشت. پیستون بلند بالا و خوش استایل بلژیک در برابر برزیل یکی از بهترین های تیمش بود و با دوندگی فراوان و در عین حال هوش بالایش توانست مقدمات صعود شیاطین سرخ به نیمه نهایی را فراهم کند.

ادن هازارد: بیشترین دریبل را زد و در حفظ توپ و بازیسازی هم سرآمد نفرات دیگر بود. به خوبی وظیفه یک کاپیتان را در زمین انجام داد و فاگنر دفاع راست برزیل را از جریان مسابقه خارج کرد. هازارد نه گل زد و نه پاس گل داد اما در عین حال اگر نبود شاید نتیجه دیگری رقم می خورد.

فیلیپ کوتینیو: حتی شکست و حذف برزیل هم باعث نشد تا کوتینیو به رسم بازی های قبل روی گل های تیمش نقشی نداشته باشد. کوتی پایه گذار تنها گل سلسائو بود و نشان داد که حتی در یک روز معمولی هم می تواند جزو بهترین ها باشد.

مهاجم:

آنتوان گریزمان: یک گل زد و یک پاس گل هم داد تا دلیلی برای عدم حضورش در ترکیب منتخب نباشد. حالا ستاره اتلتیکو مادرید به کمک هم تیمی هایش به نیمه نهایی رسیده اند. گریزمان در روزی که امباپه نمایش متوسطی داشت توانست گرداننده بار هجومی تیمش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز