خبرگزاری کار ایران

بررسی مدافعان ترابوزان و شرایط احتمالی حسینی در این تیم

ستاره استقلال با چه کسانی باید رقابت کند؟

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۰۵۳

مجید حسینی پا در مسیری گذاشته و می‌خواهد به لیگی برود که در چند سال اخیر برای فوتبالیست‌های ایرانی خوش یمن نبوده و دردسرهای بزرگی ایجاد کرده است

 به گزارش ایلنا ، مجید حسینی پا در مسیری گذاشته و می‌خواهد به لیگی برود که در چند سال اخیر برای فوتبالیست‌های ایرانی خوش یمن نبوده و دردسرهای بزرگی ایجاد کرده است. سجاد شهباززاده در اوج فوتبالش در تابستان 94 راهی سوپر لیگ ترکیه شد و به عضویت تیم آلانیا اسپور درآمد. 4 بازی برای تیم جدیدش انجام داد و یک گل هم به گالاتاسرای زد. اما ستاره آن زمان فوتبال ایران در همان بازی هم تعویض شد و هیچ گاه نتوانست نظر سرمربی تیمش را برای تبدیل شدن به یک بازیکن فیکس جلب کند.بعد از بازگشت به فوتبال ایران هم او کم دردسر نکشید و در یک مدت کوتاه با 3 باشگاه استقلال، تراکتور سازی و نفت تهران توافق کرد و قرارداد بست  تا سرانجام برای تیم دایی به میدان رفت. او در بازگشت هرگز مانند قبل از سفر به ترکیه نشد و با روزهای اوجش فاصله دارد.

داستان رامین رضایان و مهدی طارمی هم همه می‌دانند و پرسپولیسی‌ها هنوز تاوان قرارداد و رفت و برگشت بازیکن‌شان به تیم ریزه اسپور ترکیه را می‌دهند. در سال‌های اخیر سوپر لیگ ترکیه که  از ستاره‌هایی چون روبرتو کارلوس، فان پرسی، وسلی اشنایدر، فرناندو موسلرا، لوکاس پودولسکی، نایجل دی یانگ و ساموئل اتوئو سود می‌برده و همچنان می‌برد به فوتبالیست‌ها و ستاره‌های ایرانی روی خوش نشان نداده است.

خبر می‌رسد ترابوزان اسپور مشتری مجید حسینی 22 ساله است و قصد دارد مدافع جوان ایرانی را خریداری کند. اما حسینی می‌تواند در چهارمین تیم بزرگ و معروف سوپرلیگ ترکیه موفق باشد؟ برای بررسی این موضوع  آخرین وضعیت مدافعان این تیم ترکیه‌ای را بررسی می‌کنیم. هرچند حضور حسینی در تیم ترابوزان قطعی نیست و لیست بازیکنانی که می‌روند و خریداری می‌شوند هنوز دقیق مشخص نیست اما بررسی آخرین لیست و وضعیت آنها نشان می‌دهد مدافع 22 ساله ایرانی کار راحتی برای درخشش در این تیم و سوپر لیگ پر ستاره  ترکیه ندارد. 

یان دوریکا می‌ماند یا می‌رود؟

یان دوریکا مدافع 36 ساله‌ای است که تا سال 2017 عضو تیم ملی اسلواکی بود. قرارداد این مدافع تنومند تمام شده و گویا ترکیه‌ای‌ها قصد تمدید کردن آن را ندارند. احتمالا قرار است مجید حسینی جای خالی این مدافع را برای ترابوزان پر کند. مدافع تنومند و با تجربه اسلواک بازیکن اصلی ترابوزان در سال‌های اخیر بود.

یک فصل نیمکت نشینی!

کمیل احمد کورکسی مدافع 26 ساله و ترکیه‌ای ترابوزان اسپور است. این مدافع 26 ساله که سابقه بازی در تمام رده‌های سنی فوتبال ترکیه جز بزرگسالان را دارد فصل قبل خریداری شد اما فرصت بازی در این تیم را پیدا نکرد و نیمکت نشین بود. کورکسی امسال هم بازیکن ترابوزان است.

رقیب ترکیه‌ای حسینی

اوگور دمیروک 29 ساله که سابقه بازی در تیم ملی ترکیه را هم دارد دیگر مدافع ترابوزان اسپور و یکی از رقبای جدی مجید حسینی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم است. دمیروک هنوز با ترابوزان قرارداد داشته و فصل آینده هم برای این تیم توپ می‌زند. با توجه به این که او ترکیه‌ای است کار راحت‌تری از حسینی برای فیکس شدن دارد.

بازگشت به مارسی یا ماندن در ترابوزان؟

 توماس هابوکان 32 ساله فصل قبل به صورت قرضی از مارسی فرانسه به  ترابوزان اسپور ترکیه آمد. مدافع تیم ملی اسلواکی قراردادش تمام شده و باید به لوشامپیونه برگردد مگر این که باشگاه ترکیه بخواهد و موفق شود این مدافع را برای یک فصل دیگر در تیمش حفظ کند.

مدافع تیم ملی چک در سوپرلیگ

فیلیپ نواک بازیکن تیم ملی چک هم دیگر مدافع ترابوزان است که برای فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد و رقیب مجید حسینی به شمار می‌رود. به نظر می‌رسد سرمربی ترابوزان به مدافعان فیزیکی و سرزن اروپای شرقی علاقه بیشتری دارد. این مدافع 28 ساله رقیب سرسختی برای حسینی جوان و کم تجربه است.

بازگشت مدافع ترکیه‌ای به ترابوزان

مصطفی آکباس که 2 فصل به صورت قرضی در کایزر اسپور ترکیه بازی می‌کرد دوباره به  ترابوزان اسپور برگشته و برای فصل آینده بازیکن این تیم است. آکباس 28 ساله در تیم ملی B ترکیه بازی می‌کند. آکباس سومین مدافع ترکیه‌ای ترابوزان اسپور است که در کنار سه، چهار مدافع خارجی باعث بالا رفتن ترافیک خط دفاعی این تیم می‌شود.

مدافع سابق پرتغال و اسپورتینگ 

مجید حسینی توانایی بازی در دفاع راست را هم دارد اما دفاع راست تیم ترکیه‌ای ژوآ  پریرا 34 ساله است. این بازیکن 34 ساله پرتغالی از اسپورتینگ لیسبون راهی ترابوزان اسپور شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز