خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور:

باید از همه ابزارهای اطلاع‌رسانی برای انعکاس خدمات نظام بهره گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۹۵۲

شجاعی کیاسری گفت: در مقابله با جنگ تبلیغاتی_ روانی امروز دشمن باید از تمامی ابزارها و ظرفیت های اطلاع رسانی برای انعکاس خدمات دولت و نظام بهره برد.

به گزارش ایلنا، سید رمضان شجاعی کیاسری امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی ما در جنگ رسانه‌ای و اقتصادی قرار داریم و آمریکا تمام قدرت رسانه ای، مالی و اقتصادی خود را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات گسترده‌ای انجام داده است، افزود: در این میان دولت تدبیر و امید از سال ۹۲ که کشور را با مسائل و چالش های جدی تحویل گرفت تا امروز توانسته عملکرد بسیار قابل قبولی از خود ارائه دهد و کارهای بزرگی را به انجام برساند اما همه این تلاش ها و خدمات بر زمین مانده و انعکاس و اطلاع رسانی مناسبی از آن به مردم انجام نگرفته است. این درحالی است که دشمن هجمه گسترده ای علیه این نظام و کشور آغاز کرده است.

شجاعی کیاسری افزود: برای انعکاس عملکرد دولت، توانمندی ها و اقدامات صورت گرفته باید از ظرفیت رسانه های مختلف دیداری و شنیداری بهره گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های جدید در حوزه اطلاع رسانی چون دنیای الکترونیک، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و غیره گفت: امروز بخش زیادی از اطلاع رسانی های درست و غلط و شایعات علیه دولت و نظام از این طریق در جامعه توزیع می شود که باید ما نیز در مقابل حضوری موثر و قدرتمند در این حوزه ها داشته باشیم .

وی ادامه داد : هم اکنون دشمن با تمام قوا در مقابل ما به میدان آمده و ما نمی توانیم بی تفاوت، بی نظر و بدون برنامه از کنار آن عبور کنیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین الملل وزارت کشور تاکید کرد: باید برای مقابله با دشمن و اقدامات گسترده اش، عملکرد بسیار سریع ، به موقع و موثری داشته باشیم که این راهبرد نظام است و باید برنامه ای در کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت برای آن داشته باشیم.

شجاعی کیاسری افزود: در کنار برنامه‌ریزی مناسب و همه جانبه، بیش از همه نیازمند حفظ و ارتقا انسجام ملی هستیم.

وی خاطرنشان کرد : همه باید بدانیم که در یک کشتی نشسته ایم و در این میان عده ای نمی توانند به صرف موافق نبودن با دولت بر طبل اختلاف های گروهی، سیاسی، جناحی و حزبی بکوبند و خود را طرفداران و حامی نظام بدانند.

شجاعی کیاسری ادامه داد: امروز تنها دارویی که می تواند در این هجمه دشمن، درمان مشکلات کشور و جامعه باشد انسجام، اتحاد و اتفاق ملی است. امروز زمان پیگیری مطالبات حزبی و جناحی نیست .

وی با اشاره به دستور صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل جلسات سران سه قوه و اقدام همه جانبه برای پیگیری و حل مسائل جامعه و مردم افزود : تسری این موضوع به دستگاه ها، بخش های مختلف، افراد و گروه های سیاسی و سطح جامعه، وظیفه همگان بویژه حوزه های رسانه ای و نیازمند کار رسانه ای قوی از سوی روابط عمومی ها و بخش های رسانه ای است.

شجاعی کیاسری اشاره کرد: چرا باید در یک استان طی سال ۴ هزار پروژه عمرانی و اقتصادی بهره برداری شود اما اطلاع رسانی مناسب و مطلوبی از این پروژه ها ، آثار آن بر جامعه و بخش های مختلف صورت نگیرد و مردم از خدمات دولت بی اطلاع باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز