خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

دیدار با پوتین آسان‌ترین بخش سفر به اروپا است

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۸۸۹

رئیس‌جمهوری آمریکا در پاسخ به این‌که آیا به‌ نظرش رئیس کاخ کرملین دوست است یا دشمن، گفت که او به رهبر روسیه یه چشم یک «رقیب» نگاه می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، گفت که دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه، چه‌بسا آسان‌ترین دیدار او در سفرش به اروپا در چند روز آینده باشد.

ترامپ پیش از سفر به بروکسل برای شرکت در دیدار سران کشورهای پیمان آتلانتیک شمالی به پرسش خبرنگاران پاسخ داد. وی بنا دارد به بریتانیا رفته و با «ترزا می» نخست‌وزیر این کشور، گفت‌وگو کند. وی قرار است دوشنبه آینده با ولادیمیر پوتین در هلسینکی دیدار کند.

ترامپ امروز -سه‌شنبه- به خبرنگاران گفت: «از یک طرف سران ناتو هستند؛ از یک طرف دیگر بریتانیا که در حال حاضر تاحدی نابسامان است. از طرف دیگر پوتین را دارم. راستش را بخواهید، دیدار با پوتین از باقی آسان‌تر است. این‌طور فکر نمی‌کنید؟»

رئیس‌جمهوری آمریکا در پاسخ به این‌که آیا به‌ نظرش پوتین دوست است یا دشمن، گفت که وی به رهبر روسیه یه چشم یک «رقیب» نگاه می‌کند.

ترامپ گفت: «راستش الان نمی‌توانم چیزی در این رابطه بگویم. تا جایی که به من مربوط است، پوتین یک رقیب است. به نظرم کنار آمدن با روسیه و چین اتفاق خوبی است،‌ کنار آمدن با دیگران هم خوب است. بارها گفته‌ام که این چیز بدی نیست.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز