خبرگزاری کار ایران

استقرار ارتش سوریه در کل مرز با اردن

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۷۲۳

ارتش سوریه پس از تثبیت کنترل خود بر ریف غربی درعا، نیروهای خود را در سرتاسر مرز مشترک با اردن مستقر کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از الوطن، ارتش سوریه سیطره خود بر نوار مرزی با اردن را تکمیل کرده است. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که یگان‌های ارتش به منظور تامین امنیت ریف جنوبی درعا، در این منطقه‌ و به‌ویژه نوار مرزی با اردن مستقر شده‌اند. افزون بر این، در پی فروپاشی گروه‌های مسلح در جریان عملیات نیروهای دولتی و رو آوردن آنها به توافق مصالحه با نظام، امنیت و ثبات به روستاها و شهرک‌های مختلف ریف غربی برگشته است.

شبکه تلویزیونی «المیادین» گزارش داد، ارتش سوریه با سیطره بر «گردان نیروی هوایی» عناصر مسلح را در داخل شهرک‌های جنوبی درعا تحت محاصره قرار داده است.

منابع میدانی می‌‌‌گویند ارتش با تثبیت کنترل خود بر ریف‌‌های شرقی و غربی درعا، مقدمات آغاز عملیات نظامی در نوار مرزی با اراضی اشغالی در جولان را هموار می‌‌‌کند. عناصر مسلح گروه‌های تروریستی داعش و جبهه‌النصره در شهرک‌های «مزیزیب»، «نوی» و «تسیل» مستقر هستند.

در دورترین نقطه جنوب سوریه، شهر «القنیطره» و شهرک «الحاره» در استان القنیطره مهم‌ترین اهداف عملیات نظامی ارتش خواهند بود.

از سوی دیگر، خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه به نقل از فرمانده نظامی، گزارش داد که ارتش سوریه حمله گروه‌های مسلح به ریف شمالی «لاذقیه» را دفع کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز