خبرگزاری کار ایران

قدوس: به چین نمی روم؛ نمی خواهم فوتبالم نابود شود/ منتظر کوچ از سوئد هستم

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۶۸۸

مهاجم تیم اوسترشوندس سوئد درباره جدایی از این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس بعد از گلزنی در بازی روز گذشته اوسترشوندس درباره رد پیشنهاد تیم چینی اظهار داشت: فکر می کنم کار درستی را انجام دادم و تصمیم درستی اتخاذ کردم. پیشنهاد وسوسه کننده ای بود اما در این مقطع دنبال پول نیستم و نیم خواهم فوتبالم نابود شود.

وی در ادامه افزود: چند پیشنهاد دارم اما فعلا همه آنها در حد شایعه و گمانه زنی است. با باشگاه در ارتباط هستم. شک ندارم رئیس باشگاه اگر پیشنمهاد مناسبی ارائه شود از من می خواهد تا راجع به آن تصمیم گیری کنیم. من استرس و نگرانی از این بابت ندارم چون هنوز زمان زیادی تا پایان مهلت نقل و انتقالات باقی نمانده و پنجره باز است. به همین خاطر منتظر یک پیشنهاد مناسب برای کوچ از سوئد هستم.

بازیکن اوسترشوندس همچنین بیان داشت: پیشنهاد چینی ها پابرجاست اما من دنبال پول نیستم و باشگاه هم این را خوب می داند. من هنوز خیلی جوان هستم و پول اولوویت من نیست چون می خواهم به تیمی بروم که پیشرفت کنم. پول برای من مثل همه مهم است اما اولویت نیست که بخواهم به پول چینی ها فکر کنم. می خواهم از فوتبال لذت ببرم. درست مثل تصمیماتی که تا الان گرفته ام. صد در صد در اروپا می مانم و به چین نمی روم.

قدوس در پایان گفت: لالیگا همیشه برای من محبوب بوده و هنوز هم هست. گرچه بازی در لیگ جزیره و بوندسلیگا هم جذابیت های زیادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز