خبرگزاری کار ایران

زمانی در گفت و گو با ایلنا:

امید داریم امید در دقیقه 90 بماند/ ای کاش پول را ترجیح ندهد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۴۶۳

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره رفتن امید ابراهیمی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، استقلال روزهای خوبی را پیش از شروع فصل سرنوشت ساز پشت سر نمی گذارد. امید ابراهیمی و سید مجید حسینی تقریبا از تیم جدا شده اند؛ چند بازیکن نامدار دیگر تیم هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده اند و خریدهای باب میل هواداران هم انجام نشده است. در سوی دیگر اردوی ترکیه هم در آستانه لغو شدن است و آنها آمادگی چندانی برای دیدار با پرسپولیس در سوپرجام ندارند.

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با ایلنا درباره رفتن امید ابراهیمی از استقلال اظهار داشت: امید داریم که امید ابراهیمی در دقیقه 90 بماند. امیدواریم که او سبک سنگین کند و با در نظر گرفتن شریاط ویژه تیم در این فصل همراه ما بماند.

وی در ادامه افزود: انتظار ما این است که امید ابراهیمی پول را ترجیح ندهد و همراه استقلال بماند. او همواره تعصب خود را به پیراهن استقلال نشان داده و می خواهیم که بار دیگر این مساله را نشان دهد.

زمانی در پایان درباره جلسه هیئت مدیره که قرار بود دیروز برگزار شود اما نشد گفت: اعضای هیئت مدیره درگیر اعزام تیم به ترکیه بودند و به همین دلیل جلسه برگزار نشد و به اینده موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز