خبرگزاری کار ایران

عجیب‌ترین اطلاعیه فدراسیون کشتی توضیح درباره یک باخت

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۳۴۹

فدراسیون کشتی بعد از اتفاقاتی که در 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی رخ داد، مجبور شد توضیحاتی را ارائه کند.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی برگزار می‌شود که اتفاقاتی عجیب در آن رقم خورد.

در 5 وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی در کرواسی محمد ناقوسی کشتی‌گیر وزن 80 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مرحله نیمه نهایی مقابل کشتی‌گیر گرجستان 7 بر یک شکست خورد و از راهیابی به دیدار فینال باز ماند. بعد از این شکست ناقوسی اخبار زیادی در فضای مجازی پیچید که احتمالا محمد ناقوسی در این مرحله با توجه به حضور کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی که از سوی دیگر جدول به نیمه نهایی رسیده بود، به عمد مسابقه خود را واگذار کرده است. موضوعی که البته نایب رییس فدراسیون کشتی آن را تکذیب کرد و مدعی شد که اصلا ناقوسی از کشتی مقابل هیچ خبری نداشته است. با این وجود و با توجه به تبعاتی که انتشار اینگونه خبر شکست ناقوسی می‌تواند در مجامع بین‌المللی داشته باشد، فدراسیون کشتی مجبور شد توضیحاتی را ارائه کند و بگوید که واقعا ناقوسی شکست خورده و باخت او مصلحتی نبوده است.

شاید این برای نخستین بار باشد که فدراسیون کشتی مجبور می‌شود برای نتیجه یک مسابقه کشتی با انتشار اطلاعیه در فضای مجازی توضیح می‌دهد.  همه این اتفاقات به این خاطر رخ می‌دهد که بعد از ماجرای کشتی علیرضا کریمی در امیدهای جهان کسی به فکر مدیریت کردن فضای مجازی نبود و همین رفتارهای بعضا احساسی و حتی گاهی به عمد باعث شد تا مشکلات زیادی برای کشتی ایران به وجود بیاید. مشکلاتی که حالا به یک کابوس تبدیل شده و همه باید با ترس و لرز به رقابت‌های بین‌المللی بروند. در حالی ‌که اگر در آن مقطع هم ماجرا مدیریت می‌شد هرگز این همه نگرانی از برخورد احتمالی با قرعه نحس وجود نداشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز