خبرگزاری کار ایران

جنگ بزرگ در تراکتور؛ پارچه جنجالی دردسرساز شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۳۴۱

بازیکنان تراکتورسازی برای فصل جدید جنگ داخلی بزرگی را شروع کرده‌اند که نقش مدیران باشگاه در آن بی تاثیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تراکتورسازی تبریز که این روز‌ها برای برپایی اردو در ترکیه حضور دارد، روز گذشته یک دیدار تدارکاتی برگزار کرد و توانست با دو گل حریف آذربایجانی خود را شکست دهد اما به نظر می‌رسد این دیدار حاشیه‌هایی را به همراه داشته است. شنیده‌ می‌شود در بازی تدارکاتی این تیم وقتی محمد طیبی بازوبند کاپیتانی را بر دست داشته و به میدان رفته است، این مساله با اعتراض چند بازیکن قدیمی این تیم از جمله فرزاد حاتمی روبه‌رو شده که چرا با بودن چند بازیکن قدیمی یک تازه وارد باید این بازوبند را به بازو ببندد.

گفته می‌شود توشاک سرمربی تراکتورسازی از این موضوع کاملا بی‌خبر بوده و این تصمیم از سوی رضا مهاجری گرفته شده و بازوبند را او به محمد طیبی داده است. در این زمینه حتی شنیده می‌شود که معترضان در این خصوص گفته‌اند همین موارد و رفتار‌ها در تراکتورسازی باعث شده که محمد ایرانپوریان و مهدی کیانی بعد از چندین سال زحمت کشیدن قید حضور در این تیم را بزنند و بروند. حتی این بازیکنان قدیمی تیم خواسته‌اند که اگر شرایط اینگونه است رضایتنامه آنها داده شود.

باید دید واکنش زنوزی و دیگر مدیران تراکتورسازی به این اتفاقات چه خواهد بود و چه تصمیمی برای این موضوع که گویا حتی باعث اعتراض هواداران در فضای مجازی هم شده، خواهند گرفت.

تراکتورسازی بعد از حاشیه‌هایی که پشت سر گذاشته و تغییراتی که در کادرفنی و ترکیب بازیکنان داشته، فصل حساسی را پیش رو دارد و تعلل در مدیریت شرایط جدید، می‌تواند برای تراکتورسازی گران تمام شود. تراکتورسازی همین حالا هم تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده و اگر اعتراض‌ها باعث جدایی بازیکنان دیگری شود، اوضاع وخیم‌تر هم می‌شود.

در بین بازیکنان کنونی تراکتورسازی فرزاد حاتمی قدیمی‌ترین چهره تبریزی‌ها محسوب می‌شود و بعد از آن نیز محسن فروزان با سه سال حضور در این تیم از سابقه بیشتری برخوردار است. احسان پهلوان نیز چهره دیگری است که از او به عنوان بازیکن شایسته بستن بازوبند یاد می‌شود که البته تا این لحظه مدیران این تیم در تصمیمی جنجالی آن را به طیبی تقدیم کرده‌اند.

گزارش: طلیعه صابری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز