خبرگزاری کار ایران

حریف جنجالی پرسپولیس؛ چیزی بدتر از سیرالئون برای کی روش!

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۴۴

وقتی کارلوس کی‌روش برای محک شاگردانش پیش از جام جهانی روسیه بازی با سیرالئون را انتخاب کرد با هجمه عظیمی مواجه شد اما انتخاب حریف تدارکاتی برای پرسپولیس روی این حریف را هم سفید کرد!

به گزارش ایلنا، مهم‌ترین افتخار لیوتومیر کسب عنوان قهرمانی لیگ چهار اسلوونی در فصل 2004-2003 است. این تیم در فصول 1993-1992 و 2012-2011 نیز به‌عنوان نایب قهرمانی در لیگ چهار اسلوونی رسیده. لیوتومیر البته دو نایب قهرمانی دیگر نیز در کارنامه دارد. نه در لیگ یک، نه لیگ دو، نه لیگ سه و نه لیگ چهار، بلکه در لیگ دسته پنج. این دو قهرمانی در فصول 2009-2008 و 2010-2009 به ثبت رسیده. دو نایب قهرمانی که باعث نشده این تیم به لیگ چهار اسلوونی صعود کند. مشخص نیست چرا برانکو و مسوولان پرسپولیس بازی با لیوتومیر را برای نخستین محک خود انتخاب کردند؟ فقط ‌ای کاش برای بازی با یک تیم بدون دروازه‌بان، هزینه‌ای پرداخت نکرده باشند

پرسپولیس در نخستین بازی تدارکاتی خود، همه را ناامید کرد. البته نه به دلیل نتیجه بازی بلکه به خاطر اتفاق‌هایی که رخ داد و خبرش خیلی زود به تهران رسید. از بازی مقابل تیمی که با دو نام مختلف معرفی شد تا دروازه‌بانی ابوالفضل درویشوند برای حریف. دروازه‌بانی که مشخص است به دلیل غیبت دروازه‌بان در تیم روبه‌رو مجبور شد درون دروازه قرار بگیرد و مقابل پرسپولیس بازی کند. هر چند مسوولان باشگاه پرسپولیس محک خوردن او را دلیل وقوع این اتفاق عنوان کردند اما همه می‌دانند و ما هم می‌دانیم که این فقط یک توجیه غیر منطقی است برای فرار از افتضاحی که در واراژدین رخ داد.

ابتدا نام حریف پرسپولیس را آجکار مجارستان اعلام کردند. نامی که تا اواسط نیمه دوم نیز توسط رسانه‌ها منتشر شد اما در پایان فهمیدیم که نام این تیم ان‌کی لیوتومیر از اسلوونی است. تیمی ناشناخته در لیگی که حتی تیم‌های سوپرلیگ آن-جز ماریبور- در حد و اندازه‌های پرسپولیس و محک خوردن قهرمان لیگ ایران نیستند.

اما ماجرای لیوتومیر چیست و این تیم در چه سطحی بازی می‌کند؟ برای معرفی حریف نخست پرسپولیس در کرواسی، نه می‌توانیم به سایت‌های اطلاع رسانی نتایج فوتبال رجوع کنیم و نه حتی ویکیپدیا و سایت این باشگاه. اینها نشان می‌دهند پرسپولیس با چه حریفی بازی کرده و اصلا آیا واقعا محک خورده یا نه؟

لیوتومیر در لیگ سه اسلوونی حضور دارد. لیگ سه در چهار گروه مختلف برگزار می‌شود. شمال، جنوب، شرق و غرب. لیوتومیر در منطقه شرق لیگ سه اسلوونی عنوان چهارم را به دست آورده. با کسب 46 امتیاز از 25 بازی. سرمربی این تیم زملجیچ است که هیچ اطلاعاتی از او در دسترس نیست، حتی در سایت باشگاه. نام بازیکنان این تیم را نیز هیچ منبعی منتشر نکرده است. لیوتومیر باشگاهی با قدمت 43 ساله است که ورزشگاهش فقط هزار نفر گنجایش دارد.

مهم‌ترین افتخار لیوتومیر کسب عنوان قهرمانی لیگ چهار اسلوونی در فصل 2004-2003 است. این تیم در فصول 1993-1992 و 2012-2011 نیز به‌عنوان نایب قهرمانی در لیگ چهار اسلوونی رسیده. لیوتومیر البته دو نایب قهرمانی دیگر نیز در کارنامه دارد. نه در لیگ یک، نه لیگ دو، نه لیگ سه و نه لیگ چهار، بلکه در لیگ دسته پنج. این دو قهرمانی در فصول 2009-2008 و 2010-2009 به ثبت رسیده. دو نایب قهرمانی که باعث نشده این تیم به لیگ چهار اسلوونی صعود کند. در عجبیم که پرسپولیس چگونه توانسته پای چنین حریف قدرتمندی را برای انجام بازی تدارکاتی به واراژدین باز کند.

از همه اینها بدتر تصویری است که از بازی‌های رسمی این تیم وجود دارد. در یک زمین چمن معمولی و با امکاناتی اندک، طوری که هرگز فکرش را هم نمی‌کنید چنین دیداری در یک لیگ اروپایی انجام می‌شود. مشخص نیست چرا برانکو و مسوولان پرسپولیس بازی با لیوتومیر را برای نخستین محک خود انتخاب کردند؟ فقط‌ ای کاش برای بازی با یک تیم بدون دروازه‌بان، هزینه‌ای پرداخت نکرده باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز