خبرگزاری کار ایران

جمشیدنژاد مطرح کرد:

باید برای افزایش رضایت‌مندی در جامعه تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۱۱

معاون استاندار گیلان، تهدید خارجی در هر جامعه‌ای را منجر به انسجام ملی دانست و تصریح کرد: انسجام ملی سد محکمی در برابر آسیب‌ها است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، علی اصغر جمشید‌نژاد در جلسه شوراری اداری شهرستان لاهیجان که به منظور معارفه معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی فرمانداری لاهیجان برگزار گردید مدیران را خدمتگزار و خادم مردم دانست و گفت : باید برای افزایش رضایت‌مندی در جامعه تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولیت‌هایی که عهده‌دار آن هستیم روزی به پایان خواهد رسید، افزود : آنچه که باقی می‌ماند آثار و خدماتی است که از خود به یادگار می‌گذاریم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید در دوران مسئولیت  خود مبنای تحول باشیم ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله بتوانیم در دوران خدمتی خود منشاء تاثیر در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم باشیم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به سرعت تغییر خواسته‌های جامعه تصریح کرد: باید مطابق با نیازهای جامعه با تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم گام برداریم

جمشید نژاد عبور از مشکلات و آسیب‌های جامعه را وابسته به نوع عملکرد مسئولان دانست و گفت: باید اقدامات مدیران پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

وی تصریح کرد : چنانچه مردم تلاش، جدیت و صداقت مسئولان را برای رفع مشکلات جامعه مشاهده کنند حتی اگر نتیجه مطلوب حاصل نشود، از مسئولان احساس رضایت خواهند داشت .

در پایان این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با طلب آمرزش و رحمت  الهی برای شادروان محمدرضا قربانی معاون فقید فرماندار لاهیجان، نورالله اکبری را به عنوان معاون جدید سیاسی و امنیتی فرماندار معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز