خبرگزاری کار ایران

جمشیدنژاد تاکید کرد:

مدیران در دوران خدمتی خود منشاء تاثیر باشند

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۰۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه مدیران در دوران خدمتی خود منشاء تاثیر باشند تصریح کرد : در هر جایگاهی که باشیم وظیفه خدمت رسانی به مردم را داریم .

به گزارش ایلنا از سیاهکل، علی‌اصغر جمشیدنژاد در جلسه شوراری اداری شهرستان سیاهکل با بیان اینکه عمر مدیریتی هر چقدر هم که زیاد باشد، روزی به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: مهم این است که مدیران در دوران خدمتی خود منشاء تاثیر باشند.

جمشیدنژاد با اشاره به اهمیت وجود اخلاق در سیاست با بیان اینکه علم، جدای از اخلاق موجبات نگرانی شدید در جوامع شده، خاطرنشان کرد: برگشت به معنویت راه نجات جوامع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مردم را ولی نعمت مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله بتوانیم پاسخ درستی در قبال مسئولیت‌هایی که مردم بر عهده ما گذاشته‌اند، داشته باشیم باید در سایه همدلی، همکاری و هم اندیشی در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر  به مردم تلاش کنیم .

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر گیلان در بخش گردشگری و بوم گردی اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از استعدادهای استان برای بهبود رفاه جامعه تلاش کنیم.

در پایان این نشست علی‌اصغر جمشیدنژاد با قدردانی از تلاش و زحمات حسین یکتا بخشدار سابق دیلمان، بهرام آریامنش را به سمت بخشدار جدید دیلمان و مصطفی حیدری را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سیاهکل معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز