خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمران شهرداری تهران خبر داد:

بهره برداری از پروژه زیر گذرمعین-آزادی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۷۰

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امیدواریم به زودی و تا پایان امسال شاهد اتمام و بهره برداری از پروژه زیر گذر استاد معین-آزادی باشیم.

به گزارش ایلنا، ایرج معزی در جریان بازدید از پروژه‌های منطقه‌‌‌‌‌ای و فرامنطقه‌ای منطقه ۹ با تاکید بر اتمام عملیات فاز اجرایی و اولویت‌‌‌بندی پروژه‌های‌‌‌نیمه تمام مناطق شهری گفت: در سنوات گذشته روند توقف در اجرای تعدادی از پروژه‌های به واسطه کمبود اعتبار و مشکلات اجرایی در طراحی نارضایتی شهروندان را در پایتخت به دنبال داشته است.

وی پروژه استادمعین - آزادی را از پروژه‌‌‌های اولویت‌‌‌دار مجموعه شهری دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط و موقعیت خاص پروژه در قسمت زیرین خیابان آزادی و نبود دسترسی‌های جایگزین مناسب، این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌‌دار شهر تهران محسوب می‌‌‌‌‌شود.

معاون شهردار تهران اضافه کرد: مطابق اولویت‌بندی‌های صورت گرفته و اعتبارات حاصله و امکانات موجود و با برنامه‌‌‌‌ریزی‌‌‌های صورت گرفته، امیدواریم به زودی تا پایان امسال شاهد اتمام و بهره‌‌‌برداری از پروژه زیرگذر استادمعین - آزادی باشیم.

معزی ادامه داد: در محور جنوبی استادمعین به سی متری جی نیز طی چهار ماه آینده با گذر از پادگان جی، تلاش می‌کنیم تا مبتنی بر فرموده مقام معظم رهبری در راستای بازگشایی راه مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان اقدام کنیم.

وی افزود: پیش‌‌‌‌‌بینی اعتبار با پرداخت بدهی پیمانکاران و همراهی همکاران در مجموعه شهری منطقه ۹ نیز موید این موضوع است.

در ادامه این بازدید، مفاخریان شهردار منطقه ۹ با اشاره به از سرگیری پروژه زیرگذر استادمعین پس از وقفه دو و نیم ساله تصریح کرد: آغاز دوباره این طرح با مساعدت مدیریت ارشد شهری و اعضای شورای اسلامی شهر انجام شده و با رفع معارضات تاسیساتی تسریع خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز