خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار در افتتاحیه پنج پروژه عمرانی شهر تهران:

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام هدف اصلی ماست

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۳۸۲

ایرج معزی در خصوص پروژه‌های آینده شهرداری گقت: تا پایان سال 97 هر فصل از این‌گونه مراسم افتتاح پروژه‌ها را در پیش خواهیم داشت تا بتوانیم شمار پروژه‌های نیمه تمام را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج معزی (معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران) صبح امروز (دوم تیرماه) در مراسم بهره‌برداری از پل تقاطع بلوار ارتش – امام علی (ع) و پنج پروژه عمرانی شهر تهران با اشاره به ویژگی‌های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه امام علی و ارتش گفت: امروز پل دسترسی بزگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: این پل طولانی‌ترین پل تقاطع بوده 500 متر طول و 10 متر عرض دارد. این پل 9 دهانه و 10 ستون داشته و دسترسی امن شهروندان به غرب بلوار ارتش را فراهم می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری با بیان اینکه در آینده مسیر راستگرد غرب به جنوب بلوار ارتش و بزرگراه امام علی(ع) افتتاح می‌شود، به دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری اشاره کرد و افزود: عملیات نوسازی و تغییر وضعیت عرشه جنوبی پل کریمخان یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در خردادماه 1397 است. شایع‌ترین آسیب پل کریمخان فرسودگی روکش و فرسایش درزهای طولی بود و تمدید پل‌های فلزی و فرسوده پایتخت و تبدیل آنها به پل‌های بتنی جزو اقدامات مهم و اساسی پیش روی معاونت فنی و عمرانی شهرداری است.

وی درخصوص اقداماتی که برای بقیه پل‌های فلزی پایتخت انجام خواهد شد، گفت: اقدام اول برای پل کریمخان مقاوم‌سازی و اقدام دوم بهسازی و نوسازی پل بود. لازم به ذکر است که برای پل کریمخان نیروها 24 ساعته و سه شیفته کار می‌کردند.

معاون شهردار با تاکید بر اینکه باید هرچه زودتر تکلیف پروژه‌های نیمه تمام شهرداری مشخص شود، افزود: گام نخست برای تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام؛ اولویت‌بندی آنها براساس شاخص‌های تدوین شده است. این شاخص‌ها عبارتند از: میزان پیشرفت فیزیکی، میزان رضایت شهروندان و میزان منابع مالی.

معزی در خصوص پروژه‌های آینده شهرداری نیز تصریح کرد: تا پایان سال 97 هر فصل از این‌گونه مراسم افتتاح پروژه‌ها را در پیش خواهیم داشت تا بتوانیم شمار پروژه‌های نیمه تمام را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام است که تعدادشان هم کم نبوده و باید شکل منظم و قابل قبولی بگیرند. نکته مهم بعدی نیز نگهداری سازه‌های عمرانی ساخته شده در ادوار گذشته است. اگر به این امر توجه نشود مدت بهره‌وری آنها تحت شعاع قرار گرفته و این مهم به همراه ساماندهی بستر رودخانه‌ها و معابر ساخته شده در اولویت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز