خبرگزاری کار ایران

بیرانوند: ضربه کاستا برایم دردناک بود/ محبت مردم وظیفه من را سنگین‌ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۵۸

گلر تیم ملی کشورمان از مردم ایران به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند دروازه بان  ملی پوش کشورمان ، حاضر درجام جهانی روسیه امروز دربرنامه زنده 2018 شبکه سه سیما با بیان مسائل حاشیه‌ای خود در بازی با حریفان قدرتمند جام جهانی به ماجرای درگیری‌اش با دیگو کاستا مهاجم تیم ملی اسپانیا و باشگاه چلسی انگلیس پرداخت و گفت: کاستا واقعاً مثل یک کوه بود و حتی خطایش برروی من بسیار محرز وآشکار بود و با پاش کوبید روی پنجه پای من که خیلی برای من دردناک بود.

وی با لبخند گفت: با اینکه  نمره پایم چهل و شش هست اما زمانی که کاستا به عمد و با بداخلاقی برروی پنجه پایم با استوک های کفشش کوبید خیلی برایم دردآور بود و البته اذیت شدم.  

بیرانوند همچنین در همین رابطه و بازی سخت با تیم ملی فوتبال اسپانیا اشاره کرد و گفت: دیگو  کاستا مهاجم تیم ملی  اسپانیا   فیزیک بدنش  واقعاخیلی تنومند و مثل یک هیولا بود اما درعین حال من تمام  سعی ام را کردم که تسلیم قدرت نمایی این بازیکن نشوم.  

این دروازه بان تیم ملی کشورمان همچنین ضمن تشکر از همه مردم ایران بویژه مردم خوب لرستان و خرم آباد افزود: طی این مدت که از رقابت های جام جهانی به شهرم خرم آباد برگشتم با سیل خروشان مردم روبرو شده ام و واقعا مرا مورد لطف و محبت بی کران خودشان کردند و امیدوارم که بتوانم جواب این محبت های مردم را درتیم ملی داده باشم.  

وی همچنین گفت: این محبت ها وظیفه مرا  درتیم ملی سنگین تر می کند که امیدوارم دررقابت های آینده تیم ملی بهتر ظاهر شوم.   

دروازه بان اول تیم ملی که با درخشش خود در جام جهانی روسیه تحسین کارشناسان فوتبال دنیا را به همراه داشت درپایان این گفت وگو با تقدیر از زحمات پدر و مادرش در رسیدن به چنین جایگاهی در سطح اول فوتبال ایران و درخشش درجام جهانی 2018 روسیه گفت: پدرو مادر و خانواده ام در این موفقیت سهیم هستند و من امروز هرچه که درفوتبال بدست آوردم نتیجه حمایت و زحمات خانواده بویژه پدر و مادرم هست.

رسول شمالی ورزنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز