خبرگزاری کار ایران

مرگ مجازی خالق مرد عنکبوتی

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۹۲۶

در حال حاضر میزان استفاده از دستیارهای صوتی در جهان بسیار افزایش یافته است و در همین راستا نیز کمپانی‌های مختلف از جمله اپل، گوگل، آمازون و... دستیارهای صوتی و بلندگوهای هوشمند خود را ارائه داده‌اند، اما گاه این فناوری‌ها دردسرساز شده‌اند.

به گزارش ایلنا، این بار دستیار صوتی سیری (مربوط به اپل) یک اشتباه بزرگ انجام داده و به اشتباه به کاربران خود اطلاع داد که «استن لی» نویسنده سرشناس دنیای کمیک از دنیا رفته است. وی که خالق مرد عنکبوتی است و در جهان از محبوبیت فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است، درواقع به شکل مجازی از دنیا رفت و بسیاری از مردم را در بهت و حیرت قرار داد.

هنوز معلوم نیست دلیل این اشتباه فاحش سیری، دستیار صوتی اپل چیست ولی کاربران از هر یک از محصولات و سیستم‌های عامل مجهز به سیری همچون آیفون، اپل، مک و... سؤال می کردند که اکنون «استن لی» چند ساله است، بسرعت پاسخ می‌داد خالق مرد عنکبوتی، مرد آهنی، ‌هالک، مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز 2 ژوئیه 2018 در سن 95سالگی فوت کرده است.

البته اپل پس از اطلاع از این مشکل بسرعت به دنبال حل آن بود و حالا این اشتباه تصحیح شده و در صورت پرسیدن سن «استن لی» با جواب درست مواجه می‌شوید. درواقع سیری به شما می‌گوید که «استن لی» اکنون 95 ساله است.

منبع: ایران آنلاین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز