خبرگزاری کار ایران

بیکران به تالار رودکی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۸۴۴

گروه موسیقی بیکران به سرپرستی و آهنگسازی مجید ‌عسگری به خوانندگی مهرشاد حاجیلو و مهسا دامرودی در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی بیکران به سرپرستی و آهنگسازی مجید عسگری، 21 تیر ساعت 21 در تالار رودکی  به اجرای برنامه می‌پردازد. خوانندگی این کنسرت را مهرشاد حاجیلو و مهسا دامرودی بر عهده دارند و دیگر اعضای گروه آن‌ها را به‌ عنوان هم‌خوان همراهی خواهند کرد.

گروه موسیقی بیکران از سال ۱۳۹۳ تشکیل و تمرینات خود را به‌طور مستمر در مؤسسه فرهنگی هنری تماشاگه‌ راز آغاز کرد. سرپرستی و آهنگسازی این ارکستر را مجید ‌عسگری (نوازنده تار، سه‌تار و عود) و مدیریت آن را یوسف اشرفی بر عهده دارند.

قطعات و تصانیفی که در این کنسرت اجرا می‌شود از آثار مجید عسگری روی اشعاری از هوشنگ ابتهاج و مولانا است.

در این کنسرت امیر وفاییان (سنتور)، هادی یادگار (تار)، سعید میرزاحسینی (نی)، محمدحسن کریمی (بم‌تار)، بهنوش کاظمی‌زاده (کمانچه)، امیر حسن کریمخانی (کمانچه‌آلتو)، امیر شکرابی (تمبک و سازهای کوبه‌ای)، یوسف اشرفی (بندیر، تمبک و سازهای کوبه‌ای)، نادیا زارع (دف، دایره و دهل) و  مجید عسگری (شورانگیز و عود) به عنوان نوازنده حضور دارند.

اجرای گروه موسیقی بیکران پنجشنبه ۲۱ تیر ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز