خبرگزاری کار ایران

روز بزرگ سامارا از راه رسید/ دالیچ به دنبال بلاژ شدن؛ چرچسوف امیدوار به آمار و ارقام

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۹۹

کرواسی امیدوار است برای بار دوم به مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کند.

به گزارش ایلنا، تیمهای روسیه و کرواسی در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه باید از ساعت 18:30 دقیقه امروز در ورزشگاه سامارا به مصاف هم بروند و برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی تلاش کنند.

روسیه پس از فروپاشی شوروی سابق برای اولین بار به این مرحله رسیده و حالا در حالی به مصاف کرواسی می رود که هیچ وقت در 5 دوره اخیری که تیمهای میزبان به یک چهارم رسیده اند در این مرحله شکست نخورده اند.

در سوی مقابل کرواسی قرار دارد. تیمی که بعد از سومی در سال 1998 در سه دوره بعدی حضورش در گروه خود سوم شد و از صعود به مرحله حذفی بازماند اما حالا دوباره بعد از 20 سال توانسته به جمه 8 تیم پایانی راه پیدا کند. آنها هیچ وقت مقابل تیمهای میزبان در جام جهانی پیروز نبوده اند. در سال 98 به فرانسه باختند؛ در سال 2010 مقابل افریقای جنوبی به تساوی رسیدند و چهار سال قبل هم به برزیل باختند و حالا به پست روسیه خوردند. 

کرواسی در سال 98 آلمان را در یک چهارم نهایی شکست داد و حالا روسیه مقابل آنها قرار می گیرد. آنها سال 98 با هدایت بلاژویچ تاریخ سازی کردند و حالا دالیچ به دنبال تکرار این کار است. در سوی مقابل روسیه ای  قرار دارد که در سه تقابل با کرواسی هیچ وقت به برتری نرسیده و در جریان بازی با تیمهای اروپایی هیچ وقت به پیروزی نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز