خبرگزاری کار ایران

روسیه مقابل ما فراتر از توانایی‌هایش بازی خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۰۲

بعد از حذف ناباورانه اسپانیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به دست روسیه، حالا تیم ملی کشور میزبان با حمایت هواداران پرشور صعود به مرحله نیمه نهایی را در ادامه برنامه شگفتی‌سازی‌هایش قرار داده و بازی بعدی‌اش مقابل کرواسی است.

به گزارش ایلنا، برخلاف اسپانیایی که در این جام متزلزل ظاهر شد، شاگردان زلاتکو دالیچ قطعاً جواب‌هایی برای مقابله با چالشی که میزبان پیش روی آنها خواهد گذاشت، دارند.

دانیل سوباشیچ قهرمان کروات‌ها در شب پیروزی آنها مقابل دانمارک در ضربات پنالتی که 3 تای آنها را مهار کرد، می‌‌گوید: «بازی مقابل روسیه قطعاً یک بازی سخت خواهد بود.

آنها در خانه خودشان بازی می‌‌کنند و از حمایت هواداران‌شان برخوردار هستند. روسیه تیم خوبی دارد. آنها خوب بازی می‌کنند و مطمئناً شکست دادن‌شان سخت خواهد بود، مثل تمام دفعاتی که مقابل‌شان بازی کرده‌ایم.

 باز هم باید بگویم چالش شما خیلی بزرگتر است وقتی که همه چیز علیه شما است.» روس‌ها در بازی مقابل اسپانیا با 5 مدافع بازی می‌کردند و ممکن است مقابل کرواسی هم با همین شیوه بازی کنند تا قدرت هجومی این تیم منطقه بالکان را که در مصاف‌هایش مقابل نیجریه، آرژانتین و ایسلند به رخ کشید را خنثی کنند. سوباشیچ اما مطمئن نیست که داستان این بازی روس‌ها مثل بازی‌های قبلی آنها باشد.

 او گفت: «من نمی‌دانم. آنها در خانه خودشان بازی می‌کنند و من تصور می‌کنم که در این بازی روی دروازه ما حمله کنند. نمی‌دانم که به چه شیوه‌ای بازی خواهند کرد. من مربی‌شان نیستم. فقط می‌دانم که آنها تیم خوبی دارند و بازی را برای ما سخت خواهند کرد. آنها با توجه به اینکه در خانه هستند، فراتر از توانایی‌هایشان بازی خواهند کرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز