خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خوزستان انجام شد؛

کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به 16 روستای بخش مشراگه شهرستان رامشیر

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۶۰۸

آئین کلنگ زنی فاز دوم پروژه آبرسانی به 16 روستای شاوه‌های بخش مشراگه از توابع شهرستان رامشیر با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این پروژه 15 کیلومتر خط انتقال و 11 کیلومتر خط توزیع با استفاده از لوله های پلی اتیلنی با سایز 355 میلیمتر اجرا خواهد شد.

این طرح جمعیتی در حدود 8 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد و اعتبار اجرای آن 7 میلیارد تومان است.

اعتبار طرح از محل صندوق توسعه ملی اختصاص خواهد یافت و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان امسال این طرح تکمیل شود.

غلامرضا شریعتی در مراسم آغاز عملیات اجرایی این طرح، گفت: خدا را شاکریم توفیق داشتیم در جمع‌تان حضور پیدا کنیم و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیریم.

استاندار خوزستان افزود: اختلاف میان افراد موجب پیشرفت و انتخاب بهتر است که جزو حکمت الهی است و تعامل، تفکر و نقد مایه پیشرفت و توسعه است و بنا به فرموده امام موهبت الهی است و این فضا را هرگز نباید از دست دهیم.

شریعتی ادامه داد: همواره آماده شنیدن هستم و معتقدم هر کس اختیارش بیشتر باشد مسئولیت پذیری وی بیشتر است و باید در برابر انتقادات بردباری بیشتری داشته باشد.

شریعتی تصریح کرد: حق تک‌تک افراد این استان است که مرا مورد نقد و مواخذه قرار دهند. این حق مردم است در همه زمینه‌ها نظر متفاوت داشته باشند و حتی ما را زیر سئوال ببرند و ما از چنین فضایی هیچ ابایی نداریم اما در یک موضوع همه باید در کنار هم باشیم و آن هم پیشرفت استان خوزستان است. 

استاندار خوزستان یادآور شد: خداوند همه امکانات را برای توسعه را به این استان عطا کرده است و منابع انسانی ما نیز باید متناسب با این منابع خدادادی آموزش ببینند و ماهر شوند تا از این منابع طبیعی استفاده کنیم و از هیچ کوششی در راستای پیشرفت استان دریغ نورزیم.

شریعتی عنوان کرد: کارهای بهسازی، خدمات زیربنایی و آبرسانی با جدیت در این بخش در حال انجام است. مساله آب شرب اولین حق شهروندان است و جزو وظایف ماست و جای تشکر و قدردانی ندارد و در صورت کوتاهی خداوند قطعا ما را مورد مواخذه قرار خواهد داد. 

استاندار خوزستان افزود: دولت در سال گذشته در بخش آب روستایی 135 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی اختصاص داد و کارها با سرعت خوبی در حال انجام است و انشاالله با همین سرعت کار می‌کنیم تا جشن آبدار شدن کلیه روستاها را در تک تک شهرستان ها برگزار کنیم. 

وی در پاسخ به برخی از مشکلات و مطالبات مطرح شده از سوی اهالی این روستا اظهار داشت: عدم تخصیص حقابه کشاورزی که بعضاً مشاهده می شود بویژه در حوزه زهره و مارون به دلیل شرایط خشکسالی بوده است و امیدواریم باران رحمت الهی امسال بر استان نازل شود و مشکلات کشاورزان کاهش یابد؛ البته مسوولان هم باید در جهت مدرن سازی کشاورزی تلاش کنند و در خصوص سایر موارد مانند خانه بهداشت و مدرسه تلاش می کنیم بر اساس استانداردها اقدام کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز