خبرگزاری کار ایران

پس از ۹۸ خیلی کشورها به من پاسپورت می دادند

استیلی پس از ممنوع التصویری: ایران با تمام ایرانی ها زیبا می شود!

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۵۰۰

حمید استیلی، بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی که هم اکنون در تیم ملی امید مشغول به کار است، پس از حواشی مربوط به جام جهانی ممنوع التصویر شد!

به گزارش ایلنا حمید استیلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ممنوع التصویر شد.

گمانه ها از عدم دعوت استیلی برای برگزاری جشن 15 تیرماه توسط شهرداری منطقه 16 (نازی آباد) آغاز شد. گفته می شود دلیل این تصمیم، مصاحبه استیلی با شبکه ماهواره ای «من و تو است». او پیش از بازی ایران و مراکش در مواجهه با سوال دوربین این شبکه شروع به صحبت کرد تا علی رغم رزومه مثبتش، حالا در لیست سیاه صدا و سیما قرار گیرد.

مدیر تیم ملی امید البته در واکنش به این مساله اعلام کرده است که از ممنوع التصویری به خاطر پایبندی به اخلاق و پاسخگو بودن استقبال میکند. وی افزود : بعد از جام جهانى ٩٨ خیلى کشورها اقامت و پاسپورت می دادند؛ اما من نرفتم. چرا که وطن و مملکتم را دوست دارم و دلم می خواهد آن ایرانی هایی هم که رفته اند برگردند چون ایران با تمام ایرانی ها زیبا می شود. هر بار به کشورهاى دیگر میروم و یا در ملاقات با مربیان خارجى که به ایران می آیند، همواره از خوبى های کشورم میگویم و برایشان تصویر خوبی از سرزمینم ترسیم میکنم تا باعث شود ایرانیهایی که از وطن رفته اند، برگردند و مربی های خارجی نیز تصویر خوبی از کشورمان داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز