خبرگزاری کار ایران

با خواهش و تمنا از باشگاه‌ها بازیکن می‌گیریم

استیلی:تیم امید مشکلی با کی‌روش ندارد و درصدد تعامل هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۹۴۹

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت:ما خیلی ناراحت شدیم که بازیکنان پرسپولیس بدون اطلاع به کرواسی رفتند اما قرار است آنها تا چند روز دیگر به تهران برگردند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در حاشیه تمرین تیم ملی امید در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه سرانجام تکلیف حضور بازیکنان در اردوی تیم امید چه شد، گفت: طبق مصوبه‌ای که در هیأت رئیسه فدراسیون انجام شده باشگاه‌ها باید بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار بدهند. جا دارد از چند مربی تشکر کنم که بازیکنانش را به اردو فرستادند تا ما هم تمرینات و هم برنامه‌های آماده سازی را پشت سر بگذاریم. خودمان را برای بازی‌های جاکارتا آماده می‌کنیم و ان‌شاالله بعد از قرعه‌کشی ممکن است یک بازی در خود چین انجام دهیم و سپس عازم مسابقات شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد عزمی نیست که باشگاه‌ها با تیم ملی امید همکاری کنند، گفت:‌اگر مصوبه تائید شود باشگاه‌ها موظف هستند بازیکن به تیم ملی بدهد. همانطور که این مصوبه تائید شده که همه باشگاه‌ها 5 بازیکن زیر 23 سال داشته باشند. ما بعضی مواقع با خواهش و تمنا به باشگاه‌ها تماس می‌گیریم تا بازیکنان‌شان را به تیم ملی بدهند ولی اینجا دیگر بحث رنگ‌ها مهم نیست و همه باید برای سربلندی ایران تلاش کنیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا کرانچار از سفر بازیکنان پرسپولیس به کرواسی ناراحت شده است، گفت: بله ما خیلی ناراحت شدیم که بازیکنان پرسپولیس بدون اطلاع به کرواسی رفتند روز گذشته کرانچار با برانکو تماس گرفت و از او خواست ملی‌پوشان به تهران برگردند و مقرر شد تا دو سه روز آینده این اتفاق بیفتد.

استیلی در خصوص مهدی قائدی گفت: من با رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال صحبت کردم و قرار شده قائدی به زودی در تمرینات تیم ملی امید شرکت کند.

مدیرتیم ملی امید در خصوص گلایه‌های کی‌روش قبل از جام جهانی مبنی بر عدم هماهنگی برنامه‌های تیم ملی امید و بزرگسالان گفت: این موضوع اصلا مطرح نیست و ما هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم که مشکلی وجود نداشته باشد. ما همه برای ایران تلاش می‌کنیم و از کرانچار هم می‌خواهم تا مصاحبه‌ای انجام ندهد چون کام مردم شیرین است و نمی‌خواهیم مردم آزاده خاطر شوند.

وی در خصوص اینکه بعد از حذف شدن اسپانیا و پرتغال مجددا از تیم ملی انتقاد شده است، گفت: فاصله همه تیم‌ها به هم نزدیک است و این جام جهانی هم جام جهانی شگفتی‌هاست. از همان روز اول که مکزیک آلمان را برد همه چیز معلوم بود. ما با قهرمان اروپا مساوی کردیم و مراکش را بردیم. اسپانیا و آرژانتین هم حذف شدند و این نشان می‌دهد فاصله‌ها خیلی نزدیک است. از طرفی آنالیز و قوای فیزیکی بازیکنان در جام جهانی تاثیر زیادی داشت و دیدید که دانمارک شب گذشته با همین حربه کار را برای کرواسی سخت کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه چه تیمی قهرمان جام جهان می‌شود، گفت: خیلی سخت این را پیش‌بینی کنیم ولی به نظرم برزیل که امشب هم بازی دارد از شانس‌های قهرمانی است ضمن اینکه بلژیک هم بسیار عالی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز