خبرگزاری کار ایران

استیلی: در جاکارتا در گروه سختی قرار داریم/ در اردو بهترین بازیکنان انتخاب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۷۳

مدیر تیم ملی امید در مورد شرایط اردوی پیش از بازی‌های جاکارتا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره دیدار زلاتکو کرانچار با رییس فدراسیون و حضور وی در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نشست بسیار خوبی را با ریاست محترم فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه داشتیم و در این جلسه مدیران فدراسیون، حمایت کامل و قاطع خود را از برنامه ریزی‌های تیم ملی امید ایران اعلام کردند. شخص آقای تاج هم در این نشست، بر همراهی باشگاهها با همه تیم‌های ملی تاکید کرد که این موضوع و حمایت رییس و هیات رییسه فدراسیون باعث دلگرمی ماست. من هم سعی کردم در جلسه با هیات رییسه، گزارش‌های مربوط به وضعیت تیم ملی امید در مقطع کنونی را ارائه دهم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی‌های مربوط به تیم ملی امید ایران با قدرت و جدیت پیش می‌رود. این تیم هم اکنون در اردو قرار دارد و کادر فنی تیم ملی امید ایران پس از برگزاری اردوهای انتخابی، کار جدی را برای آماده‌سازی تیم آغاز کرده است. در ادامه اردوهایی برای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم ملی امید ایران تشکیل می‌شود و با بهترین‌ها راهی جاکارتا می‌شویم.

استیلی درباره گروه ایران در رقابت‌های آسیایی جاکارتا بیان داشت: به هر حال رقبای ما در این گروه، حریفان سختی محسوب می‌شوند. به همین دلیل، ما باید خودمان را آماده رویارویی با هر حریفی کنیم. از روز گذشته، تلاش گروه آنالیزور تیم ملی امید برای کسب اطلاعات لازم از حریفان آغاز شده و به طور حتم، کادر فنی با اطلاع کامل از شرایط حریفان تیم را به میدان می‌فرستد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز