خبرگزاری کار ایران

حضرتی خبر داد:

قائم مقام حزب اعتماد ملی شدم/ مصاحبه مطبوعاتی برگزار خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۴۶۲

عضو حزب اعتماد ملی از تشکیل جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خبر داد و به تشریح تصمیمات این جلسه پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، الیاس حضرتی صبح امروز در حاشیه مراسم ختم پدر مصطفی تاجزاده گفت: امروز جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی بود و بر اساس نامه‌‌‌ای که آقای کروبی نوشته بودند و اختیارات دبیرکل را منتقل کردند و خواسته بودند به شورای مرکزی منتقل شود، شورای مرکزی هم امروز تشکیل جلسه داد. 

وی در تشریح تصمیمات جلسه امروز شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: آقای گرامی مقدم به عنوان سخنگو انتخاب شد. بنده نیز علیرغم میل باطنی به عنوان قائم مقام انتخاب شدم و آقای نوروززاده به عنوان رئیس دفتر اقتصادی و آقای جلیلیان به عنوان رئیس دفتر حقوقی و آقای رئوف قادری به عنوان رئیس دفتر اجتماعی و آقای ابوالحسنی به عنوان رئیس دفتر سیاسی انتخاب شدند.

این نماینده مجلس افزود: کنگره به وزارت کشور رفته که طبق مراحل قانونی پیش می‌‌‌رود و مشکل خاصی ندارد.

حضرتی اضافه کرد: من یک مصاحبه مطبوعاتی برگزار خواهم کرد و در آنجا برنامه‌‌‌های حزب را با مشورت دوستان اعلام خواهم کرد. آقای منتجب‌‌نیا هم بزرگ ما است و ان‌شالله در کنار ایشان کارها را پیش می‌‌بریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز