خبرگزاری کار ایران

انتقادات به ستاره برزیل ادامه دارد

فوتبال بازی مردهاست نه دلقک‌هایی مثل نیمار

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۲۰

خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی تیم ملی مکزیک پس از باخت 2 بر صفر شاگردانش مقابل برزیل در بازی پنجم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 به شدت از نیمار و رفتارهای جنجالی او در این بازی انتقاد کرد و انگشت‌ اتهام را به سوی داور مسابقه هم گرفت.

به گزارش ایلنا، نیمار در مسابقه‌ای که گل زد و بهترین بازیکن میدان هم شد یکی دیگر از نمایش‌های اغراق‌آمیز همیشگی‌‌اش را انجام داد وقتی که در دقیقه 72 بازی در کنار زمین با میگل لایون، بازیکن حریف درگیر شد. این اتفاق زمانی رخ داد که بازیکن مکزیک قصد داشت هرچه‌ سریع‌تر توپ خارج شده از زمین را از ستاره پاری‌سن‌ژرمن بگیرد و بازی را آغاز کند اما خودداری نیمار از دادن توپ سبب شد قوزک پای او توسط لایون لگد شود. با آنکه به نظر نمی‌رسید عمدی در کار و فشار وارد شده به پای نیمار چندان زیاد بوده باشد اما نیمار واکنشی اغراق‌آمیز نشان داد هرچند به هدفش که مجاب کردن داور برای مجازات لایون بود نرسید.

خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی مکزیک با اشاره به اتفاقی که در یکقدمی او رخ داد، اظهار داشت: «ما کنترل بازی را در دست داشتیم اما به نظر من اینکه آن همه از وقت بازی را برای یک بازیکن هدر دهیم، واقعاً شرم‌آور بود. وقفه‌ای که برای رسیدگی به وضعیت یک بازیکن ایجاد شد 4 دقیقه طول کشید و همه حتی بچه‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند هم می‌دانند چنین کاری نباید انجام دهند. فوتبال باید بازی مردها باشد نه آنهایی که در گوشه و کنار زمین دلقک‌بازی می‌کنند.»

اوسوریو در ادامه از جان لوکا روکی، داور ایتالیایی بازی انتقاد و او را به جانبداری از برزیلی‌ها متهم کرد. البته او به این موضوع هم اعتراف کرد که ضعف مهاجمانش در زدن ضربات آخر در شکست آنها تأثیرگذار بوده است.

سرمربی ازتک‌ها ادامه داد: «بازی کاملاً به نفع برزیل در جریان بود. داور بیش از اندازه بازی را متوقف می‌کرد. من یک بازی پایاپای را از تیمم شاهد بودم اما ما در یک سوم دفاعی حریف به اندازه کافی کارآمد نبودیم. مکزیک بازی را خوب شروع کرد. ابتدای بازی خوب بود اما ما قدر موقعیت‌های گلزنی‌مان را ندانستیم و مقابل تیمی مانند برزیل وقتی موقعیت‌های‌تان را هدر دهید نتیجه همین می‌شود.»

لایون، مدافع مکزیک هم مدعی شد که عمداً پای نیمار را لگد نکرده است و گفت: «به هر حال این بازی، فوتبال است. اگر نیمار نمی‌خواهد بدنش توسط کسی لمس شود باید برود و ورزش دیگری را انتخاب کند. اگر او می‌خواهد مدام روی زمین دراز بکشد بهتر است به خانه‌اش برود و آنجا دراز بکشد. من پای او را کمی لمس کردم اما این اتفاق زمانی رخ داد که رفتم توپ را بگیرم و او تلاش داشت توپ را به من ندهد و به همین دلیل من نتوانستم در همان تلاش اول توپ را بردارم. من حتی به نیمار نگاه هم نمی‌کردم. چشمم فقط به توپ بود. حتی داور هم به من گفت. او گفت که «ما صحنه را دیدیم و فهمیدیم در اتفاقی که رخ داد عمدی در کار نبوده است.»

رافائل مارکس، کاپیتان کهنه‌کار مکزیکی‌ها هم به نیمار بابت رفتار عجیبش طعنه‌ای زد و گفت رفتاری که از ستاره سابق بارسا دیده برای او عجیب نبوده است. او گفت: «ما نیمار را خیلی خوب می‌شناسیم. شخصیت او و شیوه بازی‌اش را می‌شناسیم و می‌دانیم که عجیب و غریب است.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز