خبرگزاری کار ایران

ویدئو چک در فوتبال ایران و پایان غش‌ها و ناداوری‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۳۱۰

با وجود مخالفان زیادی که سیستم کمک داور ویدئویی داشته، بعید است که فیفا بخواهد این سیستم را در همه لیگ‌های فوتبال در سراسر جهان اجرا کند.

به گزارش ایلنا، با این حال اگر به هر دلیلی تصمیم بر این شود که برای برقراری عدالت، همه رقابت‌های فوتبال از این سیستم بهره ببرند، آن وقت ما برای زیر ساخت‌های این سیستم جدیدی که به تنهایی می‌تواند جنجال آفرین شود، چه تدابیری خواهیم داشت؟

آیا مثل خیلی از تصمیم گیری‌های دیگر، به یکباره در آستانه فصلی جدید از ورود سیستم VAR خبر می‌دهیم و بعد ما می‌مانیم و همه مشکلات ناشی از به کار گیری این سیستم؟ مشکل اول برای لیگ ما نیاز به استفاده از حداقل 9 داور در این سیستم است. آیا تعداد داوران کاربلد در لیگ ما به 9 داور می‌رسد که بخواهیم در چند بازی همزمان از 9 داور استفاده کنیم؟

اصلاً اگر هم این تعداد داور قابل داشته باشیم، فدراسیون فوتبالی که همین حالا حقوق داورانش را نمی‌پردازد، چطور می‌خواهد حقوق کمک داوران ویدئویی را هم به این بدهی سنگینش اضافه کند؟

از همه این‌ها هم که بگذریم با نکته بینی و نگاه سخت گیرانه‌ای که هواداران فوتبال، بازیکنان و مربیان تیم‌ها به داوری‌ها دارند و البته در برخی مواقع دانش کم داوران ما، احتمالاً استفاده از VAR جنجال مضاعفی را در کنار همه جنجال‌های داوری خواهد بود. آن هم در شرایطی که ما هنوز از پس مدیریت حواشی داوری در لیگ مان برنیامده‌ایم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز