خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های یونان در قرق ستاره خوش‌تیپ فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۲۸۹

این روزها رسانه‌های یونانی مدام درباره کریم انصاری‌فرد ستاره ایرانی المپیاکوس می‌گویند و می‌نویسند و اینکه شماره 10 تیم ملی فصل بعد کجا خواهد بود مهم‌ترین سوژه آنهاست.

به گزارش ایلنا، سایت اسپورت 24 یونان نوشته المپیاکوس با داشتن 31 بازیکن در فهرست کنونی‌اش و برای برقراری توازن در خطوط مختلف خود شاید چند بازیکنش را بفروشد که در این اقدام البته آرامش مالی باشگاه نیز مطرح است.

این رسانه ورزشی یونانی در ادامه نوشته است: هیچکس نمی‌تواند حدس بزند چه اتفاقی برای بازیکنانی همانند کریم انصاری‌فرد، احسان حاجی‌صفی، پادرو و مارین رخ خواهد داد. هر چند به طور معمول آنها در روند آماده‌سازی المپیاکوس برای فصل آینده حضور می‌یابند اما شاید با پیشنهادهایی که انتظار باشگاه را فراهم می‌کند این تیم را ترک کنند. در این میان کریم انصاری‌فرد باشگاه آگزبورگ آلمان را خواهان خود می‌بیند و باشگاه المپیاکوس در صورت کاهش مبلغ 10 میلیون یورویی صدور رضایتنامه می‌تواند امیدوار به این انتقال سود‌بخش باشد.

حتما حضور در بوندس لیگا برای کریم و اهالی فوتبال ایران می‌تواند جذاب‌تر باشد اما فعلا دو تیم پرطرفدار شهر استانبول جدی‌ترین مشتریان انصاری‌فرد به حساب می‌آیند.

دیروز سایت «sport-fm» یونان خبر داد که انتظار می‌رود یکی از تیم‌های بزرگ ترکیه به کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس یونان پیشنهاد رسمی دهد. به نوشته این سایت تاکنون پیشنهادهایی از دو باشگاه بزرگ شهر استانبول یعنی فنرباغچه و بشیکتاش به کریم رسیده و این باشگاه‌ها تا وقتی که مهاجم ایرانی را جذب نکنند دست بردار نیستند. آنها توانایی پرداخت مبلغ خرید انصاری فرد را دارند.

رادیو ورزش یونان هم اعلام کرده. قیمت این بازیکن در حال‌ حاضر به ۱۰ میلیون یورو رسیده و باشگاه المپیاکوس قصد دارد با فروش ستاره ایرانی خود این مبلغ را به دست بیاورد. از سویی دو باشگاه فنرباغچه و بشیکتاش علاقه‌مندی خودشان را به جذب انصاری فرد اعلام کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز